The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ketjun eka ap vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kanta-Hämeen poliisi etsii kuusivarasta.
Kuusivaras iski Hämeenlinnan Hämeensaaressa viikonloppuna.
Matkaan lähti yksi kuusi, jonka myyntihinta on viisikymmentä euroa.
Komisario Ilkka Iivari Iivari kertoo kuusen tuntomerkit:
Kyseinen puu on vihreä, kartionmuotoinen ja noin parimetrinen, ja sen neulaset ovat yhä tallessa.
No majuri varmaan. Sehän täällä kirjoitteli että lähtee etsimään sopivaa kuusta minkä voisi viedä jouluksi.
Ehkä löysi eikä malttanut jättää ottamatta :)
 
Professional Griefer
Voitteko antaa mulle vähän voimaa kestää näitä vitun idiootteja. Niin ja yleisesti ihan tiedoksi, että jos vuokrat nousee niin se on aika viimeiseksi kiinteistönhoitajan vika, joten huorittelut yms. voi jättää tervehdyksestä pois.......
 
ketjun eka ap vieras
Tällä viikolla Suomen yli kulkee kaksi laajaa lumisadealuetta. Ennusteen mukaan talvinen sää jatkuu lähiviikkoina ja joulusta on tulossa valkea koko maassa.

Viikon sää on epävakainen ja pilvinen. Suomen yli kulkee kaksi lumisadealuetta, ensimmäinen tiistain ja keskiviikon aikana ja toinen torstaina. Lämpötilat lauhtuvat, mutta pysyvät pääosin pakkasella. Loppuviikolla sää poutaantuu.

Ensi viikolla sää voi jälleen kylmetä koko maassa.

– Säätyyppi jatkuu talvisena. Joulukuu on ennusteen mukaan keskimääräistä kylmempi. Tällä kertaa valkoinen joulu saadaan koko maahan, sanoo MTV3:n meteorologi Aleksi Jokela.

Esimerkiksi Helsingissä keskimäärin joka kolmas joulu on lumeton. Pysyvä lumipeite saadaan etelä- ja lounaisrannikolle tyypillisesti vasta joulukuun lopussa.

(MTV3)


 
Voitteko antaa mulle vähän voimaa kestää näitä vitun idiootteja. Niin ja yleisesti ihan tiedoksi, että jos vuokrat nousee niin se on aika viimeiseksi kiinteistönhoitajan vika, joten huorittelut yms. voi jättää tervehdyksestä pois.......
Et oo tosissas:O
Eikse ookkaan teidän vika:D

Joillain on kyl pahasti toi tietopuoli vähän hakusessa näköjään!!!
Eiköhän se kiinteistöhuolto sinne ihan yhteisellä päätöksellä valita, tsiisus!

Noh, mitäs sanoit/teit? :D
 
Viimeksi muokattu:
Tällä viikolla Suomen yli kulkee kaksi laajaa lumisadealuetta. Ennusteen mukaan talvinen sää jatkuu lähiviikkoina ja joulusta on tulossa valkea koko maassa.

Viikon sää on epävakainen ja pilvinen. Suomen yli kulkee kaksi lumisadealuetta, ensimmäinen tiistain ja keskiviikon aikana ja toinen torstaina. Lämpötilat lauhtuvat, mutta pysyvät pääosin pakkasella. Loppuviikolla sää poutaantuu.

Ensi viikolla sää voi jälleen kylmetä koko maassa.

– Säätyyppi jatkuu talvisena. Joulukuu on ennusteen mukaan keskimääräistä kylmempi. Tällä kertaa valkoinen joulu saadaan koko maahan, sanoo MTV3:n meteorologi Aleksi Jokela.

Esimerkiksi Helsingissä keskimäärin joka kolmas joulu on lumeton. Pysyvä lumipeite saadaan etelä- ja lounaisrannikolle tyypillisesti vasta joulukuun lopussa.

(MTV3)


[video=youtube_share;btf3506ERbY]http://youtu.be/btf3506ERbY[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Professional Griefer
Niin no mitä sellaseen voi sanoa? Ollaan hiljaa ja kävellä pois, tai sanoa että heti ku puhut mulle ilman kirosanoja niin kuuntelen. Mut ihan oikeesti, kaikki maksuasiat päättää isot herrat tuolla jossain, mulla ja mun työkavereilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa tai vaikutusvaltaa siihen.. otan nyt lumilapion kauniiseen käteen ja huiskin raivon helvettiin, haba kasvaa jos ei muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin no mitä sellaseen voi sanoa? Ollaan hiljaa ja kävellä pois, tai sanoa että heti ku puhut mulle ilman kirosanoja niin kuuntelen. Mut ihan oikeesti, kaikki maksuasiat päättää isot herrat tuolla jossain, mulla ja mun työkavereilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa tai vaikutusvaltaa siihen.. otan nyt lumilapion kauniiseen käteen ja huiskin raivon helvettiin, haba kasvaa jos ei muuta.
aika menot tekijät vuokrissa muuten johtuu valtiovallan päätöksistä

esim. verot sun muut
 
miten Lispetti on nyt noin huonolla kiireellä, joiko lapsoset/koira sun aamusumpit?
Voi Ruutis, sä teet tollasia sanamuodostelmia ettei erkkikää ota selvää:D
Aamukahvi on edessä, lapset hoidossa eivätkä saaneet ees kahvia, koirakaan ei saanu kahvia tänä aamuna, vai häh?:D

Mulle kannattaa tänään kirjottaa hyvin, hyvin, selkeästi, muuten ei tajuu:D
 
Helekutin räkätauti. Ja huonosti nukuttu yö..taas. Aamulla ei mitään hajua koska kello herättäny,tuli nukuttua aivan liian myöhään.
Kaikki paikat kipeinä.

Likalle sit tuli vapaa päivä eskarista. Tää aamu ei nyt muutenkaan oo menny mitenkään putkeen.

Muuten tulossa ihan hyvä päivä,kai.
 
Niin no mitä sellaseen voi sanoa? Ollaan hiljaa ja kävellä pois, tai sanoa että heti ku puhut mulle ilman kirosanoja niin kuuntelen. Mut ihan oikeesti, kaikki maksuasiat päättää isot herrat tuolla jossain, mulla ja mun työkavereilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa tai vaikutusvaltaa siihen.. otan nyt lumilapion kauniiseen käteen ja huiskin raivon helvettiin, haba kasvaa jos ei muuta.
No siis jos tää asukas viittas siihen että huoltoyhtiön palvelut maksaa heidän mielestään liikaa. Mutta eihän se nyt huoltoyhtiön vika ole.

Ymmärrän kyllä että asiakaspalaute pitäisi ottaa hymyilevänä vataan mutta rajansa kaikella:D

Olisin kampannu lällättelijän, tietenki ja sanonu "oho, eiku":D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä