The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä voin jeesata sua huolehtimaan linjoistasi. Sovitaan, että sä saat pitää sipsit ja suklaat?
En luovu kaikista mun kaljoista! Jaetaan tasapuolisesti. Tai sit joudut tappaan mut, jos haluat ne kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30829034:
Nöööyy.. ja mä en ostanu mitään herkkuja kaupasta, heitäppä parit sipsit tänneki suuntaan :p
Mä oon aina sanonut, et päivä-itsensä tekoja ja tekemättömyyksiä saa aina katua, tässä se taas nähdään :D. Sun pitäis pitää päivä-itsesi kurissa ja laittaa se ostaan herkkuja!

Voidaan jakaa sipsit myös tasapuolisesti.

:wave:

Nauti herkuista...mää jätin herkut kaupan hyllyille.On mulla tuola kaapis poppareita mut ne on ollu siel varmaan puol vuotta kun en oo ite niitä ostanut niin ei oo tullu syötyä.Vaikka kyllähän ne vois jo syödä kun se ostaja ei niitä tänne enää tuu syömään.
Kyllä mä voin sullekin parit sipsit tarjota, oot mun hinkkisisko kuiteski! Ja syö ihmeessä ne popparit, mitäs niitä turhaan homehduttaan kaapin perällä?
 
Oiskohan ihan epätoivoinen idea kerätä Agatha Christien dekkarit? Niitä on varmaan paljon. Hypistelin pokkareita kirjakaupassa.
Tossa luettelo:
Luettelo Agatha Christien teoksista – Wikipedia

Vanhalla kototönöllä melkis kaikki dekkarit onkin. Nukkumaluukkuni on kirjastojen poistokoreista kulkeutunut vissiin kymmenkunta. Noit on divarit ja kirppikset väärällään, et suurimman osan saa kasaan hyvin pikaisella kierroksella ja pienellä rahalla. Muutamia saattaa sit joutua ettimään. Mut sehän on keräilyn suola.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
Tossa luettelo:
Luettelo Agatha Christien teoksista – Wikipedia

Vanhalla kototönöllä melkis kaikki dekkarit onkin. Nukkumaluukkuni on kirjastojen poistokoreista kulkeutunut vissiin kymmenkunta. Noit on divarit ja kirppikset väärällään, et suurimman osan saa kasaan hyvin pikaisella kierroksella ja pienellä rahalla. Muutamia saattaa sit joutua ettimään. Mut sehän on keräilyn suola.
Onhan niitä :) täytyy tehdä divarikierros ja loput sitten huutiksesta. Täytyy vaan ensin päättää haluttu kansi vai saako olla sikin sokin sekaisin eri tyylejä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä