The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kovasta tahdosta mulle muistuu mieleen yks pikkupoika... jolla oli edessä oliko ny nielu- vai kitarisaleikkaus. Ei tainnu olla helpoimmasta päästä potilaita, mut unetuslääkäri oli fiksu... " et sitten varmana jaksa puhaltaa tähän kahtakymmentä kertaa" ..." no ihavvarmana jaksan 1,2,3... 4..... 5..... kroohpyyh".
:D...tuttua huttua tuokin. Ne muutamat hassut kerrat mitkä mut on jouduttu humpsauttamaan, niin :snotty:...joka ikinen kerta oon yrittäny olla kans niin sukkelavikkelä että varmasti pääsen kolmosta pitemmälle....

.."..ei tommonen anestesialääkäri mua niin nopeesti vaan tässä tyrmää, heiiii..."..

:D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
Huomiselle suunnittelin ns.tyttöjen päivää. Mies menee yöks töihin joten se nukkuu pitkälle iltapäivään huomenna.

Esikko on sanonut että haluis uimahalliin..miulla on kirjastossa varaus mikä tarttis hakea ja tarvisin myös uuden kirjamallisen kalenterin. Ruokakaupassakin pitäis käydä mutta sen voi tehdä sit kun mieskin on mukana..jos en taho mennä sotkemaan kauppaan lasten kans (unohdan, joskus lapusta huolimatta välillä ostaa juttuja ja vielä pahempaa on, että niitä ylimääräostoksia tulee joka kerta kun noiden kans kauppaan lähtee..)
 
Iltaaaaaaaa pökäleet! :wave:

Huomenna vapaapäivä, on kaljaa ja sipsejä ja suklaata ja kaikkee täksi illaksi! Voi vähän paisuttaa itseensä :popcorn:
:wave:

Nauti herkuista...mää jätin herkut kaupan hyllyille.On mulla tuola kaapis poppareita mut ne on ollu siel varmaan puol vuotta kun en oo ite niitä ostanut niin ei oo tullu syötyä.Vaikka kyllähän ne vois jo syödä kun se ostaja ei niitä tänne enää tuu syömään.
 
Piskohan ihan epätoinen idea kerätä Agatha Christien dekkarit? Niitä on varmaan paljon. Hypistelin pokkareita kirjalaupassa.
...hiljaksiin ja maltilla kun aloittelee :xmas:...niin mikä jottei :)!

Mä oon ihan hassu noitten kirjojen kanssa :snotty:...kun en voi enää Prismaankaan mennä ilman että....

Mutta. "Lukeminen kannattaa aina" - Jörkkaan mä vetoan aina :D
 
Mies on odottanut Sipilän uusinta jo tovin. Tänään kirjakaupassa niillä oli näyttää koneelta kansikuva, että on ilmestynyt. Eri juttu sitten, milloin saadaan kauppaan.
Nuorempana leikkasin Hesarista talteen sivun, jossa oli syksyn kirjauutuudet. Erästäkin kirjaa kävin parin viikon ajan kysymässä kirjakaupasta ns koko ajan. Joku aika sitten uusinta Leena Lehtolaista sai, jos jätti nimen listaan.
Perkule, halutaan kirjat heti!
 
Viimeksi muokattu:
Hah :D...nyt mä pistän tämän viikkoisen korvamatoseni kiertoon, s'il vous plaît...

Tää mun hurmurini on huudattanut tätä pitkin viikkoa yhdessä Robinin viisujen kanssa....ja ne ilmeet ja ennen kaikkea se jorauksen ja fiilistelyn määrä :heart:

S. Comez & The Scene - Love You Like A Lovesong
https://youtu.be/EgT_us6AsDg


...poika on yökyläilemässä ja....katos vaan, koska täällä ei ko. viisu soi, niin tässähän taitaa meikäläisellä kaiherrella ipanaikävä :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä