The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mmmmmm....jopas teki hyvää tuo sauna :)...ja nytkö tässä mukamas pitäis jaksaa syödäkin :D..

Hyvin on kelvannut mun vuokahässäkkä...eli mitä tästä voi päätellä? Kaikista parhaiten näemmä onnistuu kun on - mukamas - kiirus....ja nälkä päällänsä :)

Ja taivaalla möllöttelee tuo jumalainen ilta- aurinkokin :heart:...hyvin taas herkistää. Tän kattisen on hyvä olla :)
 
Tämä on muuten ihan älytöntä. Ihmisenä, joka kyllä silloin kun ei ole raskaana maistelee ja tissuttelee lasin viiniä n. kolmesti viikossa- mutta ei siis kännää. Ja noin kolme kertaa vuodessa käy ulkona ja saattaa siinä samalla vähän tupakoida Niin nämä raskauden viimeiset viikot mulla ei pyöri "juuri mikään muu" mielessä kuin viina ja tupakka. Siinä ei ole mitään mieltä!! Eikä mulla sitten kun vauva on syntynyt lähde mikään putki päälle- että kiskoisin kossua ja polttaisin ketjussa. Sama holiton linja jatkuu pakostakin kun imettää. Mutta mitähän ihmettä tällainen ryypiskely fantasia oikein on. Onkos kellään muulla ollut samaa?
 
Tämä on muuten ihan älytöntä. Ihmisenä, joka kyllä silloin kun ei ole raskaana maistelee ja tissuttelee lasin viiniä n. kolmesti viikossa- mutta ei siis kännää. Ja noin kolme kertaa vuodessa käy ulkona ja saattaa siinä samalla vähän tupakoida Niin nämä raskauden viimeiset viikot mulla ei pyöri "juuri mikään muu" mielessä kuin viina ja tupakka. Siinä ei ole mitään mieltä!! Eikä mulla sitten kun vauva on syntynyt lähde mikään putki päälle- että kiskoisin kossua ja polttaisin ketjussa. Sama holiton linja jatkuu pakostakin kun imettää. Mutta mitähän ihmettä tällainen ryypiskely fantasia oikein on. Onkos kellään muulla ollut samaa?
Muistaakseni jommasta kummasta pojasta teki loppuraskaudessa ihan hirveesti mieli kaljaa tai siideriä, vaikken kaljasta niin edes välittäny, niin seki olis kelvannu :D En tie mikä mahto olla syynä.


ps. Gnomeo ja Julia :heart: ihan paras :D
 
Mä menin joskus tukevasti raskaana kauppaan, oli varmaa yli 30rv ja sit siel juomahyllyllä mietin et taidanpa ostaa pari siideriä. Laitoin ne kärryyn ja sit vasta muistin että Ainiin mähän oon raskaana :LOL: vaihdoin sit holittomiin. Mietin vaan että miten voi unohtaa olevansa raskaana ku oloki oli niin tukala.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30828957:
J: äiti, saahan valvoa puol kymppiin ku on vkl?
Ä: no jos jaksat.
J: jaksan jaksan.

Nyt hän tuhisee tos sohval, tainnu tul äiteensä ko kesken leffan lähtee taju, mul käy kans useesti samanlaisesti :D
Ihana :D...meillä on ihan samoja yrityksen viritelmiä tässä ollut ja kummasti on ipanat tippuneet unillensa siitä kovasta vannomisesta ja tahtomishaluamisesta huolimatta :)..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30828968:
Juu voi hyvillä mielin antaa luvan valvoa pidempään, kun tietää että tipahtaa jokatapauksessa hyvinkin ajoissa :)
...mutta voi sitä polleena olemisen määrää, kun hehkuttelevat hyvissä ajoin, että .."..tänään muuten sitten saadaan valvoo tosi myöhään...vaikka yli puolen yön!!"...ja ne hurjat suunnitelmat mitä tekevätkään myöhään illalla ja ne ilmeet, kun niin kovin tosissaan ovat...:D

Mutta. Eipä mee kuule kauaakaan, kun - mokomat! - valvovatkin toooosi myöhään ja ovat juoksuillansa....siinä sitä sitten ollaankin :snotty: :D
 
Ihana :D...meillä on ihan samoja yrityksen viritelmiä tässä ollut ja kummasti on ipanat tippuneet unillensa siitä kovasta vannomisesta ja tahtomishaluamisesta huolimatta :)..
Kovasta tahdosta mulle muistuu mieleen yks pikkupoika... jolla oli edessä oliko ny nielu- vai kitarisaleikkaus. Ei tainnu olla helpoimmasta päästä potilaita, mut unetuslääkäri oli fiksu... " et sitten varmana jaksa puhaltaa tähän kahtakymmentä kertaa" ..." no ihavvarmana jaksan 1,2,3... 4..... 5..... kroohpyyh".
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä