Aloitetaan kellonkäännöstä.Kellonkääntöjä vastaan vai paremman herraonnen puolesta?
Aloitetaan kellonkäännöstä.Kellonkääntöjä vastaan vai paremman herraonnen puolesta?
Itse asiassa aika hämmästyttävää ettei aloitetta ole jo tehty.sais se ainaski ennätysmäärän allekirjoittajia
Eikä edes heinäsuovasta :Oparempi herraonni on menetetty tapaus, täältä ei ees löydy kunnollisia
Eikös siinäkin heinää kerätä seipään varaan, mutta heinä säilötään jotenkin ulkona. Saatan olla kyllä ihan hakoteilläkin.muistatteko muuten mikä oli heinäsuova?
taiat sekottaa heinäseipääseen jonka avulla heinä kuivataan niiton jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30748144:Eikös siinäkin heinää kerätä seipään varaan, mutta heinä säilötään jotenkin ulkona. Saatan olla kyllä ihan hakoteilläkin.
Sekotan varmaan hyvinkin. Miulla ei oo kokemusta kuin tavallisesta heinänteosta ja erityisesti siinä heinässä piehtaroinnista. Mummo tykkäsi hyvää kun ipanat oli yltäpäältä heinissä.taiat sekottaa heinäseipääseen jonka avulla heinä kuivataan niiton jälkeen
suovassa säilötään talvelle
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30748156:Sekotan varmaan hyvinkin. Miulla ei oo kokemusta kuin tavallisesta heinänteosta ja erityisesti siinä heinässä piehtaroinnista. Mummo tykkäsi hyvää kun ipanat oli yltäpäältä heinissä.
Ihmekkös ei ihan osunut miulle. En sentäs noin vanha ole :vampire:.heinäsuovat on unohdettu 50-luvulla, harva niitä kasannu palstailee
ei luonnonniittuja ole niitetty raktoriaikana
ei oo mullakaan omaa kokemusta vaikka oon ikivanhaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30748162:Ihmekkös ei ihan osunut miulle. En sentäs noin vanha ole :vampire:.
Et siekään mikkään ikivanha ole :Oei oo mullakaan omaa kokemusta vaikka oon ikivanha
mutta muistan jotain isovanhempien jorinoista
Olen ehtiny olla heinässä, mutta siinä seiväs- ja latoheinässä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30748162:Ihmekkös ei ihan osunut miulle. En sentäs noin vanha ole :vampire:.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30748166:Et siekään mikkään ikivanha ole :O
Mikä on haasia?no ei oo paljo muutenkaan
mää oon ollu tekemässä haasioita
EU:n vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30748106:Mie en jaksa ymmärtää miksi tästä hullutuksesta ei luovuta.
Kyllähän mie tuon tiedän, mutta EU:n nimissähän tehdään vaikka mitä muutakin järjetöntä.
Kyllä toi kellonkääntöhörhöily alkoi kauan ennen kuin suomessa edes tiedettiin eeuusta. Tais Kekkonen olla silloin vielä elossa.EU:n vuoksi.
Joo mutta nykyään EU:n direktiivi sitoo jäsenmaat kesäaikaan.Kyllä toi kellonkääntöhörhöily alkoi kauan ennen kuin suomessa edes tiedettiin eeuusta. Tais Kekkonen olla silloin vielä elossa.
Ja ihan kohta on jo aikaista.Mä en ala et kello on jo noin paljon mukamas :kieh: