The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiäkkö mitä;30689245:
löyty just magee takki kirpparilta 7euroon ja mun tyylinen :) noh pariks kaljaks meni naapurissa jokeri matsia seuraillen :) ainiin amigon kaa juteltiin ja kumma homma kun kaupassa valittelin kuumuutta amigo sano ihan samaa sulle hienolle äidille otan naapurin ukon kaa maljan :) ja biisinä rancid roots of radicals mut huomenna ylihuomenna?
Muimui :wave: :) - noi kirpparit on kyllä aivan mahtavia paikkoja, kun se toisen hylkäämä onkin sitten just se "puuttuva palanen" minkä saat löytää. Edukkaan aarteen siis sait :). Mun takuuvarmat aarrekirppikset sijaitsee tätä nykyä niin turkasen kaukana, että pitää aina välistä kärvistellä mutta sitten kun pääsen maisemaa vaihtamaan ja kirppikseille luovimaan niin - hymyssä suin sieltä aina vaan poistuu :).

Ja kippis - ja kiitos :) - ottakaahan sitten myös toisellekin jalalle sitä maljaa, ettei muutoin pistä pahasti puoltamaan ;)...*kilistää glögilasiaan ja kumartaa*
 
tää on syrjintää.. mie yh iskänä niin en saa mitn apua yhtään mistään. Vain naispuoleiset yh saavat.
onko oikein?

Mie vittu pärjään kyllä ihan kun tienaan sen verran enempi mut no joo ihan sama sitte..
 
...joskohan huomenissa johonkin aikaan malttais toi esikoinenkin naamaansa näyttää tässä osoitteessa :D

Piti päivällä käydä hakemassa likapyykkikassi kotio ja viedä puhtaita vaatteita sekä muuta sälää vaihdossa - eihän tuo sitten vielä voinutkaan tulla kotia, vaan jäi yökyläilemään vielä, kun mukavaa seuraakin oli ollut ja myöhemmin lisää tiedossa.

Hyvä kun pääs edes yksi oikein kunnolla nauttimaan lomastansa, ja onkin sitten isosti haalinut kokemuksia reppuunsa. Mainio tyyppi muutoinkin on pojasta kasvamassa :), vaikka otetaan välistä kunnolla yhteen säksättäen toisillemme - naurankin aina että me sovitaan niin hyvin siihen terrierien tähdittämään Sidoste- sukkamainokseen :D... Mutta on se vaan hienoa huomata, että ne pikkuiset siiventyngät kannattelevat kuitenkin vaikka joskus takkiin tuleekin...

Onneksi tässä on tätä matkantekoa meillä vielä edessä...:)
 
  • Tykkää
Reactions: poika
tää on syrjintää.. mie yh iskänä niin en saa mitn apua yhtään mistään. Vain naispuoleiset yh saavat.
onko oikein?

Mie vittu pärjään kyllä ihan kun tienaan sen verran enempi mut no joo ihan sama sitte..
Ei oo oikeen... :hug:
Itekin mun :heart: yh-iskälle oon monesti sanonu, et jos on vaan tilanne et haluu hengähtää ja tehä omii juttui, niin ilman muuta katon myös hänen poikansa perään, menee siin sivus nuoden 4 jatkoks ja ois samal kaverii mun nuorimmaiselle ja tuo pikkunen on niin mulle :heart: ihana :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tweet
tsihautetaan täälläkin vaikkei ole mitään hajua mistä höpisette
:D - aina on hyvä syy tsihautella, kun siltä tuntuu ja vaikka just siks ettei meijen höpinöistä ole kartalla


Riekutaan, kun Pertti Kurikan Nimipäivät tuli ja otti voiton ja menevät edustamaan Euroviisuihin :). Jukupätkät sentään, ei muuten tainneet jätkät itekään tietää aamulla ylösnousua tehdessänsä, että illallalla onkin juhlanpaikkaa ja isosti :)! Makeeta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä