The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
jaa. euroviisut. poikalassa aukeaa töllö vaan suurten urheilutapahtumien yhteydessä niin ei aina ihan kaikesta ole perillä.
No, saat anteeks :hug: :kiss:


...jos totta puhutaan, niin en miekään nuita katellut vaan harrastin sujuvasti kanavasurffailua aivan toisaalla mutta pienesti oli hajutuntumassa menossa mukana :D

Eikös huomenna tulekin vielä miesten kuninkuusmatka? Se pitänee katella ja kisastudiota kytätä, josko Mietaa tulis sinne vielä uudestaan - on se vaan niin nallekarhumainen mies :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30689549:
Tuis jo nopeest lätkän MM!! Mä oon sit niin naama ruudus kii, ellei sit lähe paikan päälle :)
No nih - se on kuulkaas silviisiin, että just tuolloin on kaukosäätimen herruus tässä käpälässä. Jos ei ohjelmatarjonta muulle torpan väelle silloin kelpaa eikä absoluuttisia silmä- ja korva- aistimuksellisuuksia hivele, niin... eipä ole mun murheeni :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
No nih - se on kuulkaas silviisiin, että just tuolloin on kaukosäätimen herruus tässä käpälässä. Jos ei ohjelmatarjonta muulle torpan väelle silloin kelpaa eikä absoluuttisia silmä- ja korva- aistimuksellisuuksia hivele, niin... eipä ole mun murheeni :D
Mähän katon lätkää jos mä tahon!! Siks ehkä pareeki ku asustaa itekseen lasten kans :D Saa pukee poikien kans lätkäpaidat päälle ja jumalatoon mökä päällänsä ku Mettäkyläs lätkä raikaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30689558:
Mähän katon lätkää jos mä tahon!! Siks ehkä pareeki ku asustaa itekseen lasten kans :D Saa pukee poikien kans lätkäpaidat päälle ja jumalatoon mökä päällänsä ku Mettäkyläs lätkä raikaa :LOL:
:D - ihan oikeeta asennetta ja heittäytymistä!

...mulle tuli viimeksi hiukan sanomista esikoiselta :snotty:...kuulema ihan hyväkin etten vahingossakaan oo paikan päällä kattomassa ja kannustamassa, kun sitä varoaluetta sais sitten olla hyvän matkaa vähintään sen viiden metrin verran, kun huidon ja viuhdon ja heilun :D
 
:D - ihan oikeeta asennetta ja heittäytymistä!

...mulle tuli viimeksi hiukan sanomista esikoiselta :snotty:...kuulema ihan hyväkin etten vahingossakaan oo paikan päällä kattomassa ja kannustamassa, kun sitä varoaluetta sais sitten olla hyvän matkaa vähintään sen viiden metrin verran, kun huidon ja viuhdon ja heilun :D
Onneks mun lapsoset oon vissihin tuolt osin osannu kasvattaa oikeen... samanmoisii ovat ku äitinsä ;)
Ja kyl naurettiin ku oltiin ostoksil lasten kans.. teiniklopit alko naistenalusvaateosastol suunnittelee toisilleen mitä ihmeellisempii yhdistelmii, mua hävetti ja nauratti.. kaamee räkätys kuulu, varmaan joka paikkaa.. oli kyl muilki hauskaa.. kai :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30689558:
Mähän katon lätkää jos mä tahon!! Siks ehkä pareeki ku asustaa itekseen lasten kans :D Saa pukee poikien kans lätkäpaidat päälle ja jumalatoon mökä päällänsä ku Mettäkyläs lätkä raikaa :LOL:
omilta kiekkoajoilta kyl muistan lätkä-äitit. isit oli hiljaa kaukalon laidalla kun äitit huuteli nuijaa ja tapa se ynnä muuta :LOL: onneksi nyt näkee onko mammat rauhottunut 20 vuodessa kun pelataan nostalgiamatsi kuukauden päästä.
 


*ketkuttaa menemään onkimatona* :D


...mistä tulikin mieleen, että Täti Samulin se täyttää 88- vuotta :)! Ja niin vain menee eteenpäin korkkareissa ja rosikeläpässä sorjia sääriä esitellen - en mie voi kuin hattua nostaa ja korkeelle, huikee naisihminen kyllä! Jos tuossa iässä vielä puhkun ja pihisen, niin hyvä on - saattan tuurillani saada rollaattorin renkaat sauhuamaan :D
 
*ketkuttaa menemään onkimatona* :D


...mistä tulikin mieleen, että Täti Samulin se täyttää 88- vuotta :)! Ja niin vain menee eteenpäin korkkareissa ja rosikeläpässä sorjia sääriä esitellen - en mie voi kuin hattua nostaa ja korkeelle, huikee naisihminen kyllä! Jos tuossa iässä vielä puhkun ja pihisen, niin hyvä on - saattan tuurillani saada rollaattorin renkaat sauhuamaan :D
oot kyl sen olonen ettet vielä samulinin iässä edes puhku tahi pihise.
 
*ketkuttaa menemään onkimatona* :D


...mistä tulikin mieleen, että Täti Samulin se täyttää 88- vuotta :)! Ja niin vain menee eteenpäin korkkareissa ja rosikeläpässä sorjia sääriä esitellen - en mie voi kuin hattua nostaa ja korkeelle, huikee naisihminen kyllä! Jos tuossa iässä vielä puhkun ja pihisen, niin hyvä on - saattan tuurillani saada rollaattorin renkaat sauhuamaan :D
No siinä on kyllä varsin pirtsakka täti :D. Saa olla onnellinen, jos itse on vähääkään yhtä hyvässä kunnossa sitten tuossa iässä...

Pitäiskö tässä alottaa tanssiharrastus tälleen vanhoilla päivillään :snotty:
 
No siinä on kyllä varsin pirtsakka täti :D. Saa olla onnellinen, jos itse on vähääkään yhtä hyvässä kunnossa sitten tuossa iässä...

Pitäiskö tässä alottaa tanssiharrastus tälleen vanhoilla päivillään :snotty:
No eikö, mun mielestä aivan mahtava persoona :)! Räiskyvä, värikäs ja niin elämässä kiinni oleva, ja lukuisista vastoinkäymisistään ja rankoista kokemuksistaan huolimatta niin positiivinen ja toisia kannustava.

Tanssiharrastustahan nuo viisaammat kovasti kehuvat mutta mene ja tiiä sitten...kun niitä kuvioita menee harjoittelemaan sen vähemmän rytmikkään jalkaparinsa kanssa, niin ei siinä saa kuin murtuneita varpaita, nim. ymmärsinköhän viime kesän nurtsijammailuista lopettaa moisten piruettien teon vai toistuuko kuviot tänä kesänä....:D

Parempi vaan harjoitella sitä tasaisen varmaa tasamaan tallausta...
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä