The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Elvytin kissavanhusta :'( tai no, en oikeastaan elvyttänyt mutta se sai jonkun ihan ihmeellisen hengenahdistuskohtauksen ja yski ja haukkoi henkeään. Meni se ohi kun varovasti taputtelin selkää ja yritin saada sen juomaan mutta ehkä se on silti syytä käyttää eläinlekurissa
 
Tyhmää, kun suomessa ei saa rakentaa eri tavalla. Aina tulee joku hemmetin säädös vastaan. Mä voisin hyvin kokeilla rakentaa pienen konttitalon, sellaisen savesta ja oljesta muuratun version ja sit kaivaa hobitinkolon.

No, kai noi omalle tontilleen saa taiteilla vaikka kesämajoiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Bitch kisu parkaa,oliskohan karvapallo tai astmaa tai jotain allergiaa raukalla. Kuulostaa ikävältä.
 
Bitch kisu parkaa,oliskohan karvapallo tai astmaa tai jotain allergiaa raukalla. Kuulostaa ikävältä.
Astmaa minäkin epäilen, se on tullut nyt tänä talvena muutaman kerran kun se pistää nenänsä pakkaseen. Onhan tuo jo iäkäs, melkein 17v mutta varsin ketterä mummeli muuten. Varasin ajan ja ukko saa viedä sen huomenna. Otetaan samalla verikokeet ja katsotaan että munuaiset ja muut toimii
 
...ja mie oon ollunna ihmettelemässä syvällisiä...että mitä kummaa on tapahtunut kahden heikkopeikon päässä kun ovat ääneen loihineet ilmoille ammoisina aikoina toivetta perheestä ja vielä useamman mukulan kera.....

:D

...iltawillejä lähden lopettelemaan ja pistämään torppaa pimmeeksi ja hiljaseksi ja sen jälkeen huokasemaan hartaasti ja ihan hiien syvään :wave:

Hyyveli yytelit mun puolesta jo tässä vaiheessa :) :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä