auts :hug: jaksujaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30665890:Yritän parannella kuumetta, paljon jaksa ees kirjotella : /
:hug:Elvytin kissavanhusta :'( tai no, en oikeastaan elvyttänyt mutta se sai jonkun ihan ihmeellisen hengenahdistuskohtauksen ja yski ja haukkoi henkeään. Meni se ohi kun varovasti taputtelin selkää ja yritin saada sen juomaan mutta ehkä se on silti syytä käyttää eläinlekurissa
Astmaa minäkin epäilen, se on tullut nyt tänä talvena muutaman kerran kun se pistää nenänsä pakkaseen. Onhan tuo jo iäkäs, melkein 17v mutta varsin ketterä mummeli muuten. Varasin ajan ja ukko saa viedä sen huomenna. Otetaan samalla verikokeet ja katsotaan että munuaiset ja muut toimiiBitch kisu parkaa,oliskohan karvapallo tai astmaa tai jotain allergiaa raukalla. Kuulostaa ikävältä.
:hug:Elvytin kissavanhusta :'( tai no, en oikeastaan elvyttänyt mutta se sai jonkun ihan ihmeellisen hengenahdistuskohtauksen ja yski ja haukkoi henkeään. Meni se ohi kun varovasti taputtelin selkää ja yritin saada sen juomaan mutta ehkä se on silti syytä käyttää eläinlekurissa
Jospa huomenna on parempi olo.Mä kun tossa olin vaakatasossa niin pää oli ihan ok mut kun nous istuu niin rupes silleen ihan hintsusti tuntuu. Se etova olo on kyllä jo helpottanut.
Diddipiddi :kiss:Mä oon jumittanut ja katsonut Frasieria.
No eiköhän se oleJospa huomenna on parempi olo.
Tinttaliina :kiss:Diddipiddi :kiss: