No mitäpä siitä vaikka voittaiski. Suomalasilla ei elämä kuulema muutu mitenkään vaikka miltsejä kilahtelis tilille, jostakin näin luin.tulipahan lottoakin oikein rivi tehtyä. vahva tunne että rikkaana herätään.
No mitäpä siitä vaikka voittaiski. Suomalasilla ei elämä kuulema muutu mitenkään vaikka miltsejä kilahtelis tilille, jostakin näin luin.tulipahan lottoakin oikein rivi tehtyä. vahva tunne että rikkaana herätään.
Voispa oikeestaan snapsillisen imasta.En yritä opiskella tai mitään, vaan jotain muuta hyödyllistä vois kyllä tehdä, mutta vähän pukkais tälläistä oloa...
Mä taidan vähän odotella että tulis nälkä ja syön ensin, sen jälkeen voi ehkä maistella olusta ja noita cheese ballsejaVoispa oikeestaan snapsillisen imasta.
Strohhin kermakamaa tuli ostettua viimeks, jospa sitä kokeilis.
Mä söin keskiviikkona niin että napa paukku, turvotus hävis vasta eilen :snotty: Nyt oon taas melkein itseni kokoinen ja housut menee kiinniIltaa! Voi röyh, minkä takia ihmisen pitää syödä liikaa. Nyt kaduttaa.
Voi kultaseni, oon tosi otettu.:heart:Olen tuijottanut silmiisi niin lumoutuneena
etten ole edes huomannut minkä väriset ne ovat
Mutta äänesi pehmeyden
muistan kristallinkirkkaasti
Enkä takuulla unohda miltä kätesi tuntuivat
kun ne silittivät selkääni.
Eipä kestä :kiss:Voi kultaseni, oon tosi otettu.:heart:
Verkkarit jalassa ja huomenna pitäisi mennä jumppaanMä söin keskiviikkona niin että napa paukku, turvotus hävis vasta eilen :snotty: Nyt oon taas melkein itseni kokoinen ja housut menee kiinni
johkin tosi pitkälle. vaasaan?Minnes lähetään jos voitto napsahtaa?
Hawaijille.Minnes lähetään jos voitto napsahtaa?