uusinta ei olis pahitteeks...ja lupasit sellasen tos joku aika sitten...ei oo näkynyt.ei se ole siitä kummentunut
uusinta ei olis pahitteeks...ja lupasit sellasen tos joku aika sitten...ei oo näkynyt.ei se ole siitä kummentunut
:hug:Joo, hoitopäivät menee näin....
MA 23.2
Ti 23.2
Ke 23.4
To 23.3
En ala :'(
Mä en tarvitse uusintaa. Mulla on kännyssä kuva ruutiksen etumuksesta. :xmas:
Mahtuko muka ruutuun :xmas:Mä en tarvitse uusintaa. Mulla on kännyssä kuva ruutiksen etumuksesta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30634277:Mahtuko muka ruutuun :xmas:
:OMä en tarvitse uusintaa. Mulla on kännyssä kuva ruutiksen etumuksesta. :xmas:
Hyvin mahtu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30634277:Mahtuko muka ruutuun :xmas:
Oot nähnyt sen.
mitä lie ovat tehneet mut olen kyl seuraavassa varmasti mukanamitä te siellä miitinkissä oikeen ootte harrastanut:O
mitä lie ovat tehneet mut olen kyl seuraavassa varmasti mukana
Awww :heart:suosittelen, ihania leidejä
varo vaan etumustas sitten...tiedä mitä sille vielä tekevät.mitä lie ovat tehneet mut olen kyl seuraavassa varmasti mukana
Myö oltiin ihan kiltisti. Tai pitkäkaula myö taidettiin juottaa huppeliin . Ruutiksen kanssa siirryttiin kirkkaaseen jo hyvissä ajoin.varo vaan etumustas sitten...tiedä mitä sille vielä tekevät.
Juotu ja räpsitty kuvia. :xmas:mitä te siellä miitinkissä oikeen ootte harrastanut:O
Ai se sama minkä lähetit mulle?Oot nähnyt sen.
Mitä lie ovat tehneet sen jälkeen ko mie kävin nukkumaan :Omitä lie ovat tehneet mut olen kyl seuraavassa varmasti mukana
aikas rauhassa saa etumus olla. tuskin pari ketjulaista asiaa muuttaa.varo vaan etumustas sitten...tiedä mitä sille vielä tekevät.
Elä sano.voihan sitä joku tarttua kiinni.aikas rauhassa saa etumus olla. tuskin pari ketjulaista asiaa muuttaa.
Ei kai kukaan mitään sellaista.En taida kyllä uskaltautua miitinkeihin...en halua et joku napsii kuvia ties mistä jos oon huppelissa.