The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Soitin lapselleni tossa tovi sitten, se snao vaan ettei jaksa puhua äitin kanssa ko menee syömään iltapalaa. Ei taida olla kauhee ikävä :D


Mun koepäivä meni tänään ihan jees, ruotsin kielioppia lukuunottamatta. Sanakoe meni ihan ok:sti, ja enkun sanakoe & essee meni ko vettä vaan. Nyt koitan väsätä itelleni lukujärjestystä uuteen jaksoon, satan :kieh:
 
Soitin lapselleni tossa tovi sitten, se snao vaan ettei jaksa puhua äitin kanssa ko menee syömään iltapalaa. Ei taida olla kauhee ikävä :D


Mun koepäivä meni tänään ihan jees, ruotsin kielioppia lukuunottamatta. Sanakoe meni ihan ok:sti, ja enkun sanakoe & essee meni ko vettä vaan. Nyt koitan väsätä itelleni lukujärjestystä uuteen jaksoon, satan :kieh:
Hienosti siulla kuulostaa tuo opiskelu sujuvan :flower:.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Ei hevonvitun kusi ja paska helvetin perkeleeen vittusaatana ja helvetillinen saatanallisuus. Oon täyttäny tähän mennessä joka ainoan tarhan hoitoaikalapun päin vittua ja nyt tein sen taas :mad: Merkkarin hoitoajaks vaan yhden tunnin keston, koko päivän tuntien sijasta.

Tässä on vuoden oppilas, ei osaa täyttää lukujärjestystä eikä hoitoaikalistaa. Luovutan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä