onko se joku yllätys?taas sää luet mua ku avointa kirjaa :stick:
onko se joku yllätys?taas sää luet mua ku avointa kirjaa :stick:
se oli vasta eka tarjous :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30633954:Aika halvalla meinasit saada :vampire:
Onko teillä pakkasella? Täällä on koko päivän tullut märkää sohjoa :kieh:.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30633958:Moi :wave:
Taas menty koko päivä viilettäen, mutta onpahan ollu kivaa Käytiin lasten kans pelaamas kiekkoo puoltoist tuntii ja siit sit kotiin iltapalalle. Nyt vois rauhottuu jo iteki tälle päivää
Nois kandee muistaa se, et laihdutuskuurin ei pidä olla mikään kuihdutuslaari.
riittäisköhän pelkkä keksipaketti...vai pitääkö viedä kahvipakettikin...en ees tiedä mitä kahvia pitäs olla...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30633957:Kahvia, keksejä, servettäjä tms. kivaan pakettiin.
Näytti olevan -7 kun lähettiin jäältäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30633970:Onko teillä pakkasella? Täällä on koko päivän tullut märkää sohjoa :kieh:.
Kerran viikossa voi herkutella kohtuudella. Ei lihota ollenkaan.Nois kandee muistaa se, et laihdutuskuurin ei pidä olla mikään kuihdutuslaari.
Herkun silloin tällöin pitää sopia diettiin.
Olit taas äsken mielessä kaupalla klementiinien äärelläAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30633978:Klementiini nam :xmas:
Osta presidentti paketti niin et mene todennäköisesti pahasti metsään. Kylkeen vaikka Dominoja .riittäisköhän pelkkä keksipaketti...vai pitääkö viedä kahvipakettikin...en ees tiedä mitä kahvia pitäs olla...
vai kenties nakkihyllyn....ans mää arvaan, ruutis tulee mieleen patonkihyllyn kohdalla
Eiks toi oo vähän sellasta hienojen ihmiste kahvia....mä jotenkin vierastan sitä ja olen käsityksessä et jotkut ei tykkää siitä lainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30633985:Osta presidentti paketti niin et mene todennäköisesti pahasti metsään. Kylkeen vaikka Dominoja .
tunnustan että kokeilin kepillä jäätävai kenties prinssinakkihyllyn....
Ison maalaispatongin äärelläans mää arvaan, ruutis tulee mieleen patonkihyllyn kohdalla
Ei miusta presidentti ole mitään hienostelukahvia. Useimmat taitavat kuitenkin tykätä tuosta merkistä. Koskaanhan ei toki voi olla varma mistä kukakin tykkää.Eiks toi oo vähän sellasta hienojen ihmiste kahvia....mä jotenkin vierastan sitä ja olen käsityksessä et jotkut ei tykkää siitä lainakaan.
Herkku viikossa ei pääse lihottamaan.Kerran viikossa voi herkutella kohtuudella. Ei lihota ollenkaan.
Meikäläinen sit vissiin rusinahyllyn luona.ans mää arvaan, ruutis tulee mieleen patonkihyllyn kohdalla
Et taida tarvita treenaamista.Herkku viikossa ei pääse lihottamaan.
Herkutta naista tuppaa vihottamaan.
Miehen hermoja säästä, herkku suuhusi päästä
Ylimääräistä lihaa mielummin kuin vihaa
mies paremmin sietää, sen kokenut tietää
Käypäinen määrä aina on kohtuus
iloosi nauti, mut älä lohtuus´
Siis herkusta nauti, se ei ole tauti
Vain huonolla tuurilla laihdutuskuurilla
pienistä iloista kärsii kiloista
Mä aloin treenaamaan sitä Runebergin päivää varten :ashamed:
ja meikäläinen ihrahyllyn.Meikäläinen sit vissiin rusinahyllyn luona.
Ryppyinen mutta niin maukas.Meikäläinen sit vissiin rusinahyllyn luona.
oikeen arvasit, taasja meikäläinen stringihyllyn.