Tervetuloa ottamaan osaa suureen muussi-torttu-pulla-keskusteluun.Guud iivning! :wave:
Tervetuloa ottamaan osaa suureen muussi-torttu-pulla-keskusteluun.Guud iivning! :wave:
Joo. Sanat lähtee sielusta, mut meikäläisen sielusta ne on vissiin lähteny lopullisesti.Ootteko muuten ahkerasti harjoitelleet Runebergin päivää sepittämällä runoja? Huom, se päivä on ihan kohta, vielä ehtii treenata :attn:
No muussi on parasta tietysti oikeista perunoista, mummon muussi maistuu hikiselle pahville ja lisäks irtoaa lautaselta silleen siistinä levynä. Lidlin valmismuusista ei oo kokemusta.Tervetuloa ottamaan osaa suureen muussi-torttu-pulla-keskusteluun.
Se on totta :xmas:Runebergin tortun pitää olla kosteaa. Maistuu paremmalle.
Mitäpä tuohon voisi sanoa kuin olla samaa mieltä :saint:Tortun pitää olla kosteaa. Maistuu paremmalle.
Joo. Sanat lähtee sielusta, mut meikäläisen sielusta ne on vissiin lähteny lopullisesti.
Menee muussi helpommin biojätteeseen :ashamed:No muussi on parasta tietysti oikeista perunoista, mummon muussi maistuu hikiselle pahville ja lisäks irtoaa lautaselta silleen siistinä levynä. Lidlin valmismuusista ei oo kokemusta.
Runebergin tortut on ihan ok, mut vähän plääh. Ja se päällä oleva hilloklöntti on yököttävä. En oo mikään torttuihminen oikein.
Pulliin jo sanoinkin mielipiteeni :xmas:
Vai niin.. Ei sekään pahalle maistu. :snotty:Mitäpä tuohon voisi sanoa kuin olla samaa mieltä :saint:
Voitais syödä yhdessä Runebergin tortut, sä saat sen päällisen ja mä voin syödä pohjanRunebergin torttu on pahaa. Jos joudun syömään niin syön sen pelkän päällisen ja pohja jää.
Laskiaispullaan kuuluu kerma ja hillo, pelkkä kerma on pahaa.
Pussimuusiin en koskis ellei henkeä uhattais.
Täytetty tai täyttämätön croisantti on hyvää. Viimeks söin kurkku-paprika-juustotäytteisen.
Perunamuusi 400 g | Oolanninruokakaapissa pitää aina olla varuiksi liiterin perunamuusijauhetta :stick:
Mä en ainaskaan lähtenyt sitä haukkumaan, haukuin vaan mummon muusia :attn:ne jotka ei oo koittanut liiterin muusia niin kannattais pitää suunsa
Tuota saa kaikista kaupoista. Lidl on vähän matkan päässä. Jaksa sinne asti kävellä ja takas kotiin. Toisaalta liikunta ei ole haitaksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30633720:
Kits, mieluusti pidänkin tämän oman suukkusenine jotka ei oo koittanut liiterin muusia niin kannattais pitää suunsa
Niin saa ja on 100% perunaa. Joskin mökillä tms. ei toimi jos ei ole pakkasta. Oikeasti mie teen kyllä muusin aina itse. Tuota käytin joskus vauvalle. Oli kätevä tuote silloin.Tuota saa kaikista kaupoista. Lidl on vähän matkan päässä. Jaksa sinne asti kävellä ja takas kotiin. Toisaalta liikunta ei ole haitaksi.
Mä en ainaskaan lähtenyt sitä haukkumaan, haukuin vaan mummon muusia :attn:
Mutta sitä en kyllä usko, että se lidlin sotku oikean muusin voittaisi siltikään :xmas:
ilman housujaVoihan kökköset, pitääkö vielä kauppaan lähteä..
Leipä on loppu, maito on melkein ja mie en jaksas kiskoa enää housuja jalkaan tänään |O