no ei oo herra itekään laittanut perse kuvia :attn:arvasit oikein, toi kuva ei kelpaa
no ei oo herra itekään laittanut perse kuvia :attn:arvasit oikein, toi kuva ei kelpaa
Pitää olla eestä ja takaa vähintäänarvasit oikein, toi kuva ei kelpaa
mää tuon sulle siirappiaOsta reilun kaupan kahvia ja pidä puhe eettisyydestä, niin kukaan ei ala nillittämään jos se ei miellytäkään makuhermoja :xmas:
Mun mielestä joku kahvi+keksi/vastaava on ihan hyvä. Vaikka mulle ei kyllä tarttis tuoda mitään jos tulis punkkaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30634158:Pitää olla eestä ja takaa vähintään
laittaa ite vaan:attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30634158:Pitää olla eestä ja takaa vähintään
Säästän ihan suosiolla silmä parkojanne :ashamed:laittaa ite vaan:attn:
Hienosti siulla kuulostaa tuo opiskelu sujuvan :flower:.Soitin lapselleni tossa tovi sitten, se snao vaan ettei jaksa puhua äitin kanssa ko menee syömään iltapalaa. Ei taida olla kauhee ikävä
Mun koepäivä meni tänään ihan jees, ruotsin kielioppia lukuunottamatta. Sanakoe meni ihan ok:sti, ja enkun sanakoe & essee meni ko vettä vaan. Nyt koitan väsätä itelleni lukujärjestystä uuteen jaksoon, satan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30634170:Säästän ihan suosiolla silmä parkojanne :ashamed:
sievä tapa sanoa ettei ruutiksella lasaha lahkeeseen
ruutis vois tosissaan kyllä itekin joskus laittaa niitä kuvia eikä aina vinkua jos sattuu olee kuva jossa ei ota eteen.
Sitä löytyy jo ihan omastaki takaamää tuon sulle siirappia
no joskus sata vuotta sitten...muistaakseni oon sullekki laittanu
[video=youtube;XI8DHDZBjhY]https://www.youtube.com/watch?v=XI8DHDZBjhY[/video]Sitä löytyy jo ihan omastaki takaa
no sit tuon jonkun ison saavin mihin saat valuttaa senSitä löytyy jo ihan omastaki takaa
On muuten hyvä pölähtää ketjuun ja nähdä tuo yllä oleva lause ekana..hetken mietin jo pienessä mielessäni vaikka mimmoisia ajatuksia. :ashamed::snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30634158:Pitää olla eestä ja takaa vähintään
no joskus sata vuotta sitten...
Oi oi... siulla on ihan vallaton mielikuvitusOn muuten hyvä pölähtää ketjuun ja nähdä tuo yllä oleva lause ekana..hetken mietin jo pienessä mielessäni vaikka mimmoisia ajatuksia. :ashamed::snotty:
Alkaa väsy painamaan. Meen nukkumaan nytAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30634226:Oi oi... siulla on ihan vallaton mielikuvitus