Niin mite se sun tilanne...onko sulla jotain kakslahkeista tällä hetkellä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631829:Liityn joukkoon :snotty:
Niin mite se sun tilanne...onko sulla jotain kakslahkeista tällä hetkellä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631829:Liityn joukkoon :snotty:
Joo, en edes ajatellu kysyä isolta puolelta. Teillä sitä kaikenlaista tietoa kun on, niin tiesin et voin luottaa.AINA kannattaa kysyä palstalla
jos on vaikee niin ketjussa
Ai se parrupöksyNiin mite se sun tilanne...onko sulla jotain kakslahkeista tällä hetkellä?
Nii,onko se vielä kuvioissa vai onko joku muu? Kertoo nyt vaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631835:Ai se parrupöksy
Mäki oon tänään jo kaks kertaa soittanu Mr.Hastingsille, että mikset vastaa whatsappviesteihin, petätkö mua, etkö enää rakasta mua MIKS OOT HYLJÄNNY MUT.Eikä oo etes kuulunu mitään sen jälkee ko lähti päivällä, ei varmaan tykkää musta enää. Nyyh :'(
Enkä kerroNii,onko se vielä kuvioissa vai onko joku muu? Kertoo nyt vaan
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631845:Enkä kerro
Toi kerto jo kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631845:Enkä kerro
Niin mikä ja kuka tää parrupöksy on?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631835:Ai se parrupöksy
köpsyn mies jota se pimittää.Niin mikä ja kuka tää parrupöksy on?
Tinku tuon parrun keksiNiin mikä ja kuka tää parrupöksy on?
Pimittääköpsyn mies jota se pimittää.
Lempataan ne ja aletaan sateenkaariperheeks.Mäki oon tänään jo kaks kertaa soittanu Mr.Hastingsille, että mikset vastaa whatsappviesteihin, petätkö mua, etkö enää rakasta mua MIKS OOT HYLJÄNNY MUT.
Paskoja miehiä.
köpsyn mies jota se pimittää.
mullahan niitä riitääitekki pimität kaikkia hoitojas
Mun mielestä tää kuulostais parhaimmalta. Mut entä noi meidän elukit? Ne ei oikein tuu toimeen. Vai onko teidän kisse niin tyhmä, ettei se tajuais saalistaa noitaLempataan ne ja aletaan sateenkaariperheeks.
mullahan niitä riitää
sano sä kun tunnut tietävän paremmin.monta on ollu sinä aikana kun oot ketjuillu?
sano sä kun tunnut tietävän paremmin.
millasena horona sä mua oikeen pidät ?! :O15...20 veikkaisin jos vaan panot lasketaan
millasena horona sä mua oikeen pidät ?! :O
kirjotin tähän jo ärsyyntyneen teksitin mutta pyyhin sen pois.en piä, säähän oot sinkku ja saat jakaa kelle tahdot
kirjotin tähän jo ärsyyntyneen teksitin mutta pyyhin sen pois.
kuten sanoit,oon sinkku mutta ei se tarkota että jakelen persettä ympäriinsä.
Mä luulen et Nykä on sen verran vaj... kiltti, ettei se söis pupuja. Mut me voitais tehdä kompromissi, ja teljetä kissa kylppäriin pupujen ulkoiluajaksi. Niin teen aina porukoillakin, ko veli tulee sylihauvansa kanssa sinneMun mielestä tää kuulostais parhaimmalta. Mut entä noi meidän elukit? Ne ei oikein tuu toimeen. Vai onko teidän kisse niin tyhmä, ettei se tajuais saalistaa noita
Tiedän että et jakele, mut asiaa voi ajatella siltä kannalta et maailmassa on useampi miljardi mies, ja on pannu vaikka vaan viittätoista, niin eihän se oo paljoo.kirjotin tähän jo ärsyyntyneen teksitin mutta pyyhin sen pois.
kuten sanoit,oon sinkku mutta ei se tarkota että jakelen persettä ympäriinsä.