The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa. Se oli sitten sellainen kahden tunnin iltaraivo. Vain kerran meni itseltä pinna. On syöty iltapalat, pesty hampaat, laulettu ja luettu... Jospa tuo lapsonen kohta nukahtaisi. Isänsä lähti yövuoroon ja ikävä purkautuu raivoamalla.
Ehtoota ja :hug: sekä lapsosen pikaista siirtymistä unikuville toivottelen...

...ja oishan se niin paljon kivempaa ja helpompaa jos vaikka ikävää ei tuntiskaan mutta sittenhän sitä olis kivenä. Rakkaus on :heart:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mikäs mun tasaisessa elossani muuttuis?

Ny juurrutan peffani soffaan ja alan töllöttämään Bruce williksen rainaa. :wave:
Mulla on vielä yhdet pyykit koneessa ja toiset kuivaajassa. Ehtymätön luonnonvara.

Ja kun huolehdit sukupuolestasi pyykkäyksen ja kaupassakäynnin vuoksi niin mä taidan olla jonkun sortin sekasikiö kun oon pyykännyt ja hionut lattiaa että voin sen lakata uudella sävyllä. Ja tietenkin lapioinut lunta.

Spencer Hastings
Ruutis ja muut sähköasiantuntijat. Tämä on jääkaapin johto, jota rakas karvalapseni söi. Voiko näitä piuhoja vaihtaa, vai meenkö suoraan jääkaappiostoksille huomenna?
Mua pelottaa toi kaappi tuol nyt. Kuinka todennäkösesti se syttyy nyt yön aikana palamaan tai jotain?
Ei jumalauta näiden sähkölaitteiden kanssa........

Aah niin tää on se virtapiuha, mut samanlaista johtoa siellä takana oli syöty kans, joka menee sinne isoon mustaan mötköön ja näyttää siltä et nää ei oo samaa johtoa.

Ruutis ja muut sähköasiantuntijat. Tämä on jääkaapin johto, jota rakas karvalapseni söi. Voiko näitä piuhoja vaihtaa, vai meenkö suoraan jääkaappiostoksille huomenna?
Mua pelottaa toi kaappi tuol nyt. Kuinka todennäkösesti se syttyy nyt yön aikana palamaan tai jotain?
Ei jumalauta näiden sähkölaitteiden kanssa........

Aah niin tää on se virtapiuha, mut samanlaista johtoa siellä takana oli syöty kans, joka menee sinne isoon mustaan mötköön ja näyttää siltä et nää ei oo samaa johtoa.
Otapa johto irti senästä. Tota ei voi enää kayttää.

Virtajohto on helppo vaihtaa ja sen joutuu monastikin vaihtamaan uudestakin, jos originaali on liian lyhyt.

Mitäs muuta sieltä on järsitty?

Spencer Hastings
Aamulla soitan heti sähkömiehelle, mut mitä perkelesaatanaa nyt. Pakko mennä naapuriin kysymään voinko tuoda mun lihat niille pakkasesta. Ruokatarvikkeita ei onneks oo ku jotain sinappipurkkeja ja jugurttia..

...jeah, riviin järjesty!!! Hammaspesulle mars!!

Eli ipanoita paimentamaan unikuville :wave:

Spence - ripität mokomat johtojenrouskuttajat! Otat lauran opit hoteisiisi ja laitat asentoon istuen parit tiukat kommentit kehiin. Ihme, ettei ole säväreitä saanut moisessa puuhastelussa....tuuria tuuria..Toivottavasti naapuri on kotosalla ja jeesaustahtoinen :hug:

Spencer Hastings
Tääl on +1 ja mulla ei oo omaa parveketta. Ja mun naapurilla ei oo pakastinta, what :D
Mut naapuri oli sitä mieltä et jos pidän ne lihat siellä pakastimessa ja irrotan johdon niin kyl ne selviää päivän. Mut sitte jos se sähkäri ei pystykää vaihtaa sitä heti huomenna niin sit... juuh.

Tää on joku 15v vanha kaappi ja lisäksi sain tän työpaikalta.. ja tosiaan kotivakuutuskaan ei vissiin korvaa, koska pupu helvetin perkele. Toivottavasti se sähköjohdon vaihto ei maksais kauheesti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä