Oli miten oli niin mä lähen panee nyt päätäni tyynyyn,aikanen herätys ja jos paska keli niin....voi Vee sitten vaan.
Öitä.
Öitä.
Taas kiusaatte Tinkua
:O enkä kyllä miekään. Minnuu kiusaattiin parrupöksystä :snotty:.ei olla oltu siellä päinkään
Ja Tinku oli kiukkuinen jo kun tulitte paikalle?ei olla oltu siellä päinkään
Mun elämän eka parru meni kimppaan mun entisen parhaan kaverin kanssa ja niillä on nykyään neljä mukulaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631946:Mie muuten kattelen tv:stä miun ensimmäistä kokemusta parrusta .
Mie en tiiä mitä tuolle kaverille muuten kuuluu paitsi tuon ammatin.Mun elämän eka parru meni kimppaan mun entisen parhaan kaverin kanssa ja niillä on nykyään neljä mukulaa.
Ei kai sitä tarttekaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631951:Mie en tiiä mitä tuolle kaverille muuten kuuluu paitsi tuon ammatin.
Ei niinEi kai sitä tarttekaan.
Kun sinkulla naisella on ollut monta seksipartneria niin se on pillun jakamista ja huoraamista?kirjotin tähän jo ärsyyntyneen teksitin mutta pyyhin sen pois.
kuten sanoit,oon sinkku mutta ei se tarkota että jakelen persettä ympäriinsä.
Ei lunta eikä unta. Valvoin pari tuntia kun mua paleli peitosta ja villasukista huolimatta ja nyt on otsassa semmonen tatti että itse holmesin john oisi kateellinenhuomenta pörröt :flower:
ihme kyllä yöllä ei ole tullut juurikaan lunta
tälläinenEi lunta eikä unta. Valvoin pari tuntia kun mua paleli peitosta ja villasukista huolimatta ja nyt on otsassa semmonen tatti että itse holmesin john oisi kateellinen