The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30529465:
Toinen ampuminen puhdas :D
Vahvaselkä aikanaan totesi, et jos vaan osaa hiihtää, niin hittojako niil sakoilla...
Sit hän kokeili lajia ja muutti mielensä.

Jos vedät ittes ladulla piippuun, niin ammunnasta ei tuu mitään. Makuulta 4,5 ja pystystä 11 senttiä, niin se maali ei ole koolla pilattu. Noi kaatuvat taulut muuten on suomalainen keksintö.

Taulutekniikka: Miten taulu kaatuu ampumahiihdossa | Yle Urheilu | yle.fi
 
Toivottavasti mister tuitui ei ole kovin mustasukkaista sorttia.

Jotkut miehet on. Eikä se oo mitään verrattuna naisen mustasukkaisuuteen. Jos Raikka on luonani yötä, niin souvot. Mut jos yövieraan nimi on Minna, niin koitahan selittää, et me ollaan vaan kavereita. Vaikka asia olis totta.
Mä luulen, että ollaan puolessa vuodessa tutustuttu sen verran hyvin, et se kyllä tietää ettei musta tartte olla mustasukkanen.
 
Mä luulen, että ollaan puolessa vuodessa tutustuttu sen verran hyvin, et se kyllä tietää ettei musta tartte olla mustasukkanen.
Eiköhän toi o päivänselvää. En mä sillä.

Oikeesti mustasukkaiset eivät tartte siihen edes syytä. Jos mun Peppini sanois, et katottiin Raikan kans casablancaa aamuneljään, niin itteä vituttais vain se, että itteltä jäi casablanca näkemättä.

Jos mun tuleva Peppini sanoo mulle jotain, niin mä uskon, en ihmettele, enkä kysele tyhmiä. Mut mä olen mä. Ei päde kaikkiin miehiin eikä kaikkiin naisiin.
 
Kannattaa lähteä kaupungille tutustumaan uusiin ihmisiin. Saattaa löytää ittensä yhdeltä yöllä leipomsta pitsaa, ja höpöttämässä puoli viiteen asti aamulla. Ei paha, oli tosi kivaa! Nyt pää tyynyyn, ja huomenna sitten pakkaamaan kiireellä joulun viettoa varten. Viikko poia kotoa, huu.
Mä höpäjin kanssa viimeyönä neljään asti, tokikin puhelimessa mut kuitenkin :)
 
IhQ
:wave: Hellou, mummolasta kotiuduttu.

Kävin tuossa lueskelemassa tän päivän juttuja, aiemmista oon kyl ihan pihalla mut haittaakse?:)

Tässä päiväkahvin ja parin(kymmenen :ashamed:) suklaatikonvehdin kans yritän kerätä voimia alkaa siivoomaan, haluisin saaha lattiat sen verta puhtaaks että imuroimaan pystyis..ja tietty jos noita tasoja tyhjentelis taas...keittiön pöydälle olis hyvä mahtua paketoimaan...
Mies tietty nappas itelleen jonkun sänkyynkaatavan lunssan jostain ja varmaan pitää miun huomenna käydä lasten kans jouluruuat ihan isse kaupasta töiden jälkeen..alkuper. plan ku oli se että mies kävis keskenään..
 
Kai tommonen pelko on ihan ymmärrettävissä kun on aikasemmin jo vedetty matto jalkojen alta. Jos kerran otat matsia Heleniuksen kanssa ja saat kunnolla kuokkaan, tuskin oot riemusta kiljuen toiste kiipeämässä kehään.

Tuosta voi kuitenkin päästä eteenpäin kun ei liikoja takerru menneeseen jota ei saa takas. Muuta nukkumalaatikko kodiksi ja lakkaa uskottelemasta itsellesi että oot vittumainen luonne. Ei se ex-rouvakultakaan täydellinen ollut.
Toi on sinänsä väärin, että ex- rouvakultani on aivan upea ihminen ja mitä rakastettavin nainen. En voi sille hittojakaan jos kemiat lakkaavat toimimasta. En mä syyllistä kaipaa, mä kaipaan Lahtista ja konekivääriä.

Tää nukkumaluukku ei muutu kodiksi millään mitä mä pystyn tekemään.
Olen vittumainen uskottelemattakin.
Roope on raskaampaa sarjaa, joten en kanssaan kehään pääse. Eikä tekis mielikään, koska hän lyö saatanan lujaa ja kestää iskuja. Sääntöjen mukaan mä olisin kanveesissa oitis.
Mut olis hirveen epäurheilijamaista laittaa mut kehään semmoisen kanssa joka noudattaa sääntöjä. Vahvin ei voita vaan vittumaisin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä