The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä vähän laskeskelin ettei me tartteta niin kauheasti vaatetta, ko siellä voi kuitenkin halutessaan pyykätä. Ja suihkusaippuatkin sieltä löytyy, niin selviän varaan dödö-hammasharja-kasvojenpuhdistusmönjä-setillä ihan näppärästi. Ja sit hätäapupakkaus naistenpäivien varalle. Ja vaatetta, laturi.. Opiskeluvermeet on myös otettava, ko loman jälkeen odottaa kolme koetta :snotty:
No niin - eli sullahan on sitten homma hanskassa :)! Vaan toi on kyllä kettumaista, että joudut raahaamaan vielä opiskelutarpeitakin mukaasi mutta minkäs teet - käytät vaan sen lukuajan sitten tosi tehokkaasti hyödyksesi, jotta jää sitten kunnolla aikaa oleilemiseen ja elosta nauttimiseen :).

Mutta - hävyttömiä maikkoja siellä on teitä kiusaamassa, kun heti laittavat joulun jälkeen tenttimään, satikutia sietäisivät kaikki saada |O. Hmpfh - pahkesun :mad:


...p...a..h..e..k..s..u..n.. :p :D
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi on tossa toi toinen tekevä puoliskontekele :)...mä saan niin keittiönsotkemisrauhan kohtapuoliin, kun misteri ottaa koko riekkuvaisen ipanatrion mukaansa kuusenhakureissulle :)

Ja - mikä ihaninta ja odotetuinta - se rupee todellakin hiljaksiin pakastamaan :heart:. Ja huomiseksi on vielä luvassa lunta * * * * * ...täähän menee aivan kuten on suunniteltukin :rolleyes: :D
"Vittu täähän menee aivan kuten on suunniteltukin" :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Interwebin ihmeellinen maailma on hieno. Oon jutellu jokusen tovin yhden sällin kanssa, ja eilen sit tuumasin sille, että on tylsää, lähetäänkö kahville. Ja sit me lähettiin. Ja oli ihan huippuhauskaa, aaltopituus yhteni sen verran että juttua riitti ihan aamun tunneille asti. Katottiin yöllä leffaa (casablanca) ja leivottiin pitsaa. Ennustan kauniin ystävyyden alkua.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Interwebin ihmeellinen maailma on hieno. Oon jutellu jokusen tovin yhden sällin kanssa, ja eilen sit tuumasin sille, että on tylsää, lähetäänkö kahville. Ja sit me lähettiin. Ja oli ihan huippuhauskaa, aaltopituus yhteni sen verran että juttua riitti ihan aamun tunneille asti. Katottiin yöllä leffaa (casablanca) ja leivottiin pitsaa. Ennustan kauniin ystävyyden alkua.
aha, panitteko?
 
Ainii tost reissaamisesta...

Päivän tai parin reissua varten en vaivaudu pakkaamaan mitään. Justhan mä käväisin virossa, enkä ottanu mukaan muuta kuin kotiavaimet ja lompakon.
Viikon - parin reissuilla pärjään mainiosti lentolaukulla joka oikeesti mahtuu hattuhyllylle, eikä tartte laittaa ruumaan.

Ei semmoista paikkaa olekaan mist ei voi ostaa hammasharjaa, partahöylää tai kalsareita, joten tommoisia on ihan turha raahata mukana. En viitti likapyykkiä tai käytettyä hampiharjaa raahata mukanani.
 
Interwebin ihmeellinen maailma on hieno. Oon jutellu jokusen tovin yhden sällin kanssa, ja eilen sit tuumasin sille, että on tylsää, lähetäänkö kahville. Ja sit me lähettiin. Ja oli ihan huippuhauskaa, aaltopituus yhteni sen verran että juttua riitti ihan aamun tunneille asti. Katottiin yöllä leffaa (casablanca) ja leivottiin pitsaa. Ennustan kauniin ystävyyden alkua.
Toivottavasti mister tuitui ei ole kovin mustasukkaista sorttia.

Jotkut miehet on. Eikä se oo mitään verrattuna naisen mustasukkaisuuteen. Jos Raikka on luonani yötä, niin souvot. Mut jos yövieraan nimi on Minna, niin koitahan selittää, et me ollaan vaan kavereita. Vaikka asia olis totta.
 
...jaa, näppiksetkin rupes mulle ilkkumaan, joten poistun parahiksi.

Piti munkin sitten laittaa telkkari päälle ja ryhtyä toisella silmällä ja korvalla kuuntelukatselemaan tuota ampumahiihtoa. On ne vaan melkoisia taitureita!

..ha haa, siis viimeisiä minutteeja siis herkistelen :D! No, ei haittaa...
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä