...maistuiskin sitten sen kaiken sähläyksen jälkeen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30529486:Kuulostaa herkulliselta
:wave:
Kaisa on kyllä uskomaton hiihtäjä...jaa, näppiksetkin rupes mulle ilkkumaan, joten poistun parahiksi.
Piti munkin sitten laittaa telkkari päälle ja ryhtyä toisella silmällä ja korvalla kuuntelukatselemaan tuota ampumahiihtoa. On ne vaan melkoisia taitureita!
..ha haa, siis viimeisiä minutteeja siis herkistelen ! No, ei haittaa...
Samoin sinnekkinHeippa, mukavaa ja rentoa joulun odotusta.
Vahvaselkä aikanaan totesi, et jos vaan osaa hiihtää, niin hittojako niil sakoilla...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30529465:Toinen ampuminen puhdas
Mä luulen, että ollaan puolessa vuodessa tutustuttu sen verran hyvin, et se kyllä tietää ettei musta tartte olla mustasukkanen.Toivottavasti mister tuitui ei ole kovin mustasukkaista sorttia.
Jotkut miehet on. Eikä se oo mitään verrattuna naisen mustasukkaisuuteen. Jos Raikka on luonani yötä, niin souvot. Mut jos yövieraan nimi on Minna, niin koitahan selittää, et me ollaan vaan kavereita. Vaikka asia olis totta.
Eiköhän toi o päivänselvää. En mä sillä.Mä luulen, että ollaan puolessa vuodessa tutustuttu sen verran hyvin, et se kyllä tietää ettei musta tartte olla mustasukkanen.
Mä höpäjin kanssa viimeyönä neljään asti, tokikin puhelimessa mut kuitenkinKannattaa lähteä kaupungille tutustumaan uusiin ihmisiin. Saattaa löytää ittensä yhdeltä yöllä leipomsta pitsaa, ja höpöttämässä puoli viiteen asti aamulla. Ei paha, oli tosi kivaa! Nyt pää tyynyyn, ja huomenna sitten pakkaamaan kiireellä joulun viettoa varten. Viikko poia kotoa, huu.
Kaupan täti kysyi papereita. En meinannut uskoa korviani. Kysyin ai papereita.
Toi on sinänsä väärin, että ex- rouvakultani on aivan upea ihminen ja mitä rakastettavin nainen. En voi sille hittojakaan jos kemiat lakkaavat toimimasta. En mä syyllistä kaipaa, mä kaipaan Lahtista ja konekivääriä.Kai tommonen pelko on ihan ymmärrettävissä kun on aikasemmin jo vedetty matto jalkojen alta. Jos kerran otat matsia Heleniuksen kanssa ja saat kunnolla kuokkaan, tuskin oot riemusta kiljuen toiste kiipeämässä kehään.
Tuosta voi kuitenkin päästä eteenpäin kun ei liikoja takerru menneeseen jota ei saa takas. Muuta nukkumalaatikko kodiksi ja lakkaa uskottelemasta itsellesi että oot vittumainen luonne. Ei se ex-rouvakultakaan täydellinen ollut.
ne saa siitä kuulemma poonusta
Oletan, että suklaatista puhut?tupla patukkaa
SuklaastaOletan, että suklaatista puhut?
Suklaasta
Ei se muutakaan voi olla.pitäsköhän uskoa...