The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30523488:
Mää meen ny nukkuun, joten hyvät yöt kaikille


Meillä oli tuollainen pukki kun olin pieni, tosin se pissi jo tullessa hissiin.:LOL:
 
Mä olen edennyt jo 50 shades darkeriin.:p=)

Jospa lähtis kuuntelemaan muutaman tsäpterin.

Hattaran kuvia kaikille.:kiss:
 
Huamenta. Kait se on töihin lähettävä. Tokavika työpäivä ennen lomaa. Piti olla viimänen, mutta raha-ahneena lupasin sitte mennä huomenna tekemään vielä 12h ylkkää, tulee sitte siinä tienättua lentoliput ja vähän matkarahaa :D

Töiden jälkeen suoraan meen laitteleen kynsiä, sit kaupan kautta kotiin tekeen piparireen osia, nii neiti pääsee mun kanssa sitte sunnuntaina koristeleen ja kasaamaan piparirekeä. Hevosmuotti pitäs jostain tekasta, mistä, niin se onkin arvoitus.

Mut nyt, mukavaa perjantaita pörröt :kiss:
 
IhQ
Huomenta!
En oo uskaltanu ees ikkunasta vielä kurkata mikä ilma tääl on ulkona. Yritän lähinnä saaha silmät auki..
Näinköhän miun pitää taas keskenäni laittaa koko aamu pakettiin, niin omalta ku lasten osalta ku mies varmaan tykkää nukkua..sil meni illalla taas myöhään.
 
Ihanaa huomenta!:heart:
[video=youtube_share;wa2nLEhUcZ0]http://youtu.be/wa2nLEhUcZ0[/video]
 
Mää lähen töihin ennenku muut edes herää joten saavat suoriutua liikkeelle niinku parhaaksi näkevät. Kahvia sentään on termarissa. Tänään sieltä oli suoriutumassa vain tyttö ja vävykokelas
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä