Meillä oli tuollainen pukki kun olin pieni, tosin se pissi jo tullessa hissiin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30523488:Mää meen ny nukkuun, joten hyvät yöt kaikille
Sitä se on alkanu meilläkin olemaan, vaikka mieskin olis kotona.elä oo ihku moksiskaan, mää laitan lapset ihte ja yksin taipaleelle joka ikinen aamu
Sitä se on alkanu meilläkin olemaan, vaikka mieskin olis kotona.
En vaan meinaa handlata tätä ajankäyttöä itekään, jumitan esim.koneelle kahvin kanssa, oon hidas herääjä, niin yritä siinä sitten hoputtaa ja neuvoa muitakin samalla.
Sä oot kyllä mun mielestä harvinaislaatuinen mies!:flower:elä oo ihku moksiskaan, mää laitan lapset ihte ja yksin taipaleelle joka ikinen aamu
meinaat vissiin että harvinaisen pöljä kun on työntäny pääsä moiseen pinhuusiinSä oot kyllä mun mielestä harvinaislaatuinen mies!:flower:
jos haaveilee lähtöä nuin kauan niin joutuu syömään uuden aamupalan ennen varsinaista lähtöäAamua. Tänä aamuna täytyy olla reipas, vain kolme tuntia aikaa aamupalalle, pukemiselle, pakkaamiselle ja lähdölle. Tuleekohan kiire?
Kolme tuntia on vähän.jos haaveilee lähtöä nuin kauan niin joutuu syömään uuden aamupalan ennen varsinaista lähtöä
melko oravanpyörä