The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä hemmetti siinä TSH:ssa on niin ihmeellistä, että sitä pitää vuodesta toiseen veivata? Tai sitten ihmisillä on vaan törkeästi enemmän aikaa ja suurempi lukunopeus kuin minulla, jos ehtii lukea kaiken(!) mielenkiintoisen uuden ja vielä vanhoja päälle. Johan sellaisesta uuvahtaisi.
En tiedä. Näin vaan ny on käyny ainakin mulle.

Tos kirjassa ny vaan on jotain joka vetää mua puoleensa. Ihan sama kuin jotkut leffat jotka jaksaa kattoa aina vaan uudestaan vaikka ne osaa ulkoa, kuten BluesBrothers tai Piukat Paikat.

Mä olen kyl pienestä pitäen ollu vähän semmoinen, et milloin saan hyvän kirjan eteeni, niin maailma ympärillä lakkaa jotenkin olemasta ja mä palaan reaalimaailmaan vasta kun kirja on lopussa. Äitikultani monasti minuun hermostui. Kun näki, että minä avaan kirjan niin tiesi, että ihan hetkeen ei kannata käydä kysymässä joutavia kuten "tule syömään" tms. Ja jos satuin olemaan keskellä olohuoneen lattiaa, niin siitä kohdasta ei sit vaan sinä päivänä imuroitu. Se oli äitimuorille pitkä rupeama kun mä opin lukemaan neljävuotiaana.
 
"Kun se hampsteri ajaa autolla, niin se auto kaatuu. Ja kuorma-auto kaivaa rekan katon päälle hiekkaa. Jos se hampsteri ajaa autolla, niin iso valas syö sen. Sitten se muuttuu karhuksi, ja kuorma-autoksi, ja rekaksi."

Ennustan pojalleni kuuluisuutta ja rikkautta musiikkiuralla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hmmmm...

Pitäiskö mun lähteä pitkästä aikaa nurkkabaariin?

Seuraava kalenteriini merkattu operaatio kun on se, että pikkusysteri tulee aattoaamuna minut noutamaan, joten täs olis muutama päivä hukattavaksi ja unohdettavaksi ennen sitä.

Voisin pelata muutaman shakkimatsin.
 
Huomenta tai no aamupäivää :wave:
Kaupassa käyty, Lidlissä on Snellmannin luuttomat pikkukinkut 5.19 kg n 2.5 kg.
Valkkasin mahdollisimman pienen 2.4 kg kinkun. :)

CdG uskaltaa, älä välitä. Jollain on niin paha olla, että pittää purkaa paha olo suhun. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
No jostain syystä on vaan siut valinnu silmätikuksi, ikävää touhua aikuiselta (oletettavasti) ihmiseltä. : /
Onhan noita. En mä ketjun ulkopuolista palstaa just seuraa, mutta olen hoksinut, että ainaskin Skarlettilla on omat perskärpäsensä ja Lispetinkin perää kuolaa vissiin useampikin pervo, mutta hän osaa siihen suhtautua leppoisalla humöörillä.

Mitäpä tommoisista. Kyl maailmaan ääntä mahtuu.

Tulee mieleen vanha juttu, et montako soolokitaristia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Vähintään tusina, joista yks vaihtaa lampun ja muut huutaa kuorossa, et kyl minäkin ton osaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Onhan noita. En mä ketjun ulkopuolista palstaa just seuraa, mutta olen hoksinut, että ainaskin Skarlettilla on omat perskärpäsensä ja Lispetinkin perää kuolaa vissiin useampikin pervo, mutta hän osaa siihen suhtautua leppoisalla humöörillä.

Mitäpä tommoisista. Kyl maailmaan ääntä mahtuu.

Tulee mieleen vanha juttu, et montako soolokitaristia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Vähintään tusina, joista yks vaihtaa lampun ja muut huutaa kuorossa, et kyl minäkin ton osaisin.
No juu mahtuu kyllä. Joskus on pyörinyt munkin tekemissä aloituksissa ilkeilijöitä, jätti vissiin sitten mut rauhaan.
Heh. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä