Mikä on pinhuusi?meinaat vissiin että harvinaisen pöljä kun on työntäny pääsä moiseen pinhuusiin
Mikä on pinhuusi?meinaat vissiin että harvinaisen pöljä kun on työntäny pääsä moiseen pinhuusiin
En tiedä. Näin vaan ny on käyny ainakin mulle.Mikä hemmetti siinä TSH:ssa on niin ihmeellistä, että sitä pitää vuodesta toiseen veivata? Tai sitten ihmisillä on vaan törkeästi enemmän aikaa ja suurempi lukunopeus kuin minulla, jos ehtii lukea kaiken(!) mielenkiintoisen uuden ja vielä vanhoja päälle. Johan sellaisesta uuvahtaisi.
Tottakai honey!:kiss:huomenta
Uskaltaako täällä kirjoittaa mitään että joku tietty tulee vittuilemaan taas.
Sais tää tyyppi poistua ketjusta. Ei tarvi tulla tänne enää.Tottakai honey!:kiss:
Suksikoon hittoilijat hiiteen!
Tottakait uskaltaa. Anna palaa Frank.huomenta
Uskaltaako täällä kirjoittaa mitään että joku tietty tulee vittuilemaan taas.
On tainnu poistua jo, ku ei oo näkyny.Sais tää tyyppi poistua ketjusta. Ei tarvi tulla tänne enää.
En usko että poistuu. Käy vähintäänkin lukemassa ketjua.On tainnu poistua jo, ku ei oo näkyny.
Eikä oteta itteemme:hug:, nehän hullut vaan innostuu sellasesta!
Sanoittaja jo syntyessään!:flower:"Kun se hampsteri ajaa autolla, niin se auto kaatuu. Ja kuorma-auto kaivaa rekan katon päälle hiekkaa. Jos se hampsteri ajaa autolla, niin iso valas syö sen. Sitten se muuttuu karhuksi, ja kuorma-autoksi, ja rekaksi."
Ennustan pojalleni kuuluisuutta ja rikkautta musiikkiuralla.
Tarkoitatko sä nyt jotakin harmaata? Vai tiiätkö sää tän tyypin?En usko että poistuu. Käy vähintäänkin lukemassa ketjua.
Jotain tyyppiä joka välillä aukoo turpaansa mulle.Tarkoitatko sä nyt jotakin harmaata? Vai tiiätkö sää tän tyypin?
Onkohan ihan noinkaan.Huomenta tai no aamupäivää :wave:
Kaupassa käyty, Lidlissä on Snellmannin luuttomat pikkukinkut 5.19 kg n 2.5 kg.
Valkkasin mahdollisimman pienen 2.4 kg kinkun.
CdG uskaltaa, älä välitä. Jollain on niin paha olla, että pittää purkaa paha olo suhun. :hug:
No jostain syystä on vaan siut valinnu silmätikuksi, ikävää touhua aikuiselta (oletettavasti) ihmiseltä. : /Onkohan ihan noinkaan.
Onhan noita. En mä ketjun ulkopuolista palstaa just seuraa, mutta olen hoksinut, että ainaskin Skarlettilla on omat perskärpäsensä ja Lispetinkin perää kuolaa vissiin useampikin pervo, mutta hän osaa siihen suhtautua leppoisalla humöörillä.No jostain syystä on vaan siut valinnu silmätikuksi, ikävää touhua aikuiselta (oletettavasti) ihmiseltä. : /
No juu mahtuu kyllä. Joskus on pyörinyt munkin tekemissä aloituksissa ilkeilijöitä, jätti vissiin sitten mut rauhaan.Onhan noita. En mä ketjun ulkopuolista palstaa just seuraa, mutta olen hoksinut, että ainaskin Skarlettilla on omat perskärpäsensä ja Lispetinkin perää kuolaa vissiin useampikin pervo, mutta hän osaa siihen suhtautua leppoisalla humöörillä.
Mitäpä tommoisista. Kyl maailmaan ääntä mahtuu.
Tulee mieleen vanha juttu, et montako soolokitaristia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Vähintään tusina, joista yks vaihtaa lampun ja muut huutaa kuorossa, et kyl minäkin ton osaisin.
Piiskaa? Uuh...Anti olla. Jos tämä kiusaaja tulis mua vastaan niin sais piiskaa multa ja urakalla.
En käyttäisi mun nahkaruoskaa vaan koivuniemen herraa. :kieh:Piiskaa? Uuh...
Apulanta ei maistu hyvälle mutta ravitsee...
[video=[/video]