rva huu
Ihan kuin minä. :xmas:Naisen pitää olla enemmän sellainen naapurintyttömäinen, eikä mikään yli-itsevarma bitch.
Miehet paljastavat: Tämä on naisessa kaikkein seksikkäintä! - Lifestyle - MTV.fi
Ihan kuin minä. :xmas:Naisen pitää olla enemmän sellainen naapurintyttömäinen, eikä mikään yli-itsevarma bitch.
Miehet paljastavat: Tämä on naisessa kaikkein seksikkäintä! - Lifestyle - MTV.fi
tulleepiko se telkusta?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30522522:Muistakaas klo 17.30 alkaa EHT-turnaus Venäjä - Suomi !!!!
Kyl Mettäkylässä huudellaan ja kovaa tänään :heart:
Juu sport1 ja sit katsomostakin näkee.tulleepiko se telkusta?
Hyvää juhlaa.Kohta lähetään esikon joulujuhlaan.:xmas:
Kiitos mussukka ku infosit, olis muuten jääny kattomati!!:kiss::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30522543:Juu sport1 ja sit katsomostakin näkee.
Ekkai vaan meinaa lätkän takii laitella tuommosia?peltorit hiostaa, kandee tunkea tulpat
En oo varma onko niitä.peltorit hiostaa, kandee tunkea tulpat
Ei se jos huuto olis jatkuvaa, mutku se tulee silleen yhtäkkiä niin lapset saattaa peljästyä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30522568:Ekkai vaan meinaa lätkän takii laitella tuommosia?
Meillä taas mun lapsetkin on samanmoisia lätkäfaneja mitä äitinsäkin, joten täällä huutaa kaikki yhtäaikaaEi se jos huuto olis jatkuvaa, mutku se tulee silleen yhtäkkiä niin lapset saattaa peljästyä.
MM-kisoja vahtaavat kyllä intensiivisesti täälläkin, mutta nyt taitaa piparitalot olla tärkeitä saada koristeltua.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30522577:Meillä taas mun lapsetkin on samanmoisia lätkäfaneja mitä äitinsäkin, joten täällä huutaa kaikki yhtäaikaa
kyllä me osataan mutta kun tänne tunkee noita etelän vareksia joukkoon
kysyttiin perinteisistä homoista, ei niistä mitä sää tunnetIloinen, trendikäs, siisti, hyvin kouluttautunut, kunnianhimoinen, perfektionisti, kova juoruumaan, hänellä on todella paljon ystäviä, klubittaa usein, todella hauskaa seuraa, hyvä ystävä, hassutteleva.
Tällaisia homoja minä tunnen.
mitä ne sinne tunkee? pysys kotonaan aiheuttamassa kaaosta!kyllä me osataan mutta kun tänne tunkee noita etelän vareksia joukkoon
oli muuten törkeen liukasta tänään oulussa
samaa oon ihmetellymitä ne sinne tunkee? pysys kotonaan aiheuttamassa kaaosta!
johtunee siitä, ettei kukaan oo täältä kotosin ja joulun aikaan lähdetään takas kotikonnuille, vaihdetaan fyrkat taas rahaksi ja niin edelleensamaa oon ihmetelly
jotenki nuin sen täytyy mennäjohtunee siitä, ettei kukaan oo täältä kotosin ja joulun aikaan lähdetään takas kotikonnuille, vaihdetaan fyrkat taas rahaksi ja niin edelleen
Kukaan ei ole koskaan ennen kysellyt. Olen tilannut monista paikoista.Ihan normaalia,meilläpäin kysellään aina,oli tuttu tai tuntematon.