on se hyvä mutta se ei vaan satu kenreenJa miks toi suvi terska on niin suosittu, mun mielestä se ei oo kovin hyvä.
Voit nimetä sen mun mukaan, paan yyveellä infoa mikä on sovelis nimi tosinaiselle :xmas:Meijän ihan varmasti pojalla on pimppi.. Öööhh... Mitäs nyt? Eihän tytöille oon ees nimiä kun yksi ja se on jo käytössä esikoisella..
Todella törkeää varastaa toisen idea. Paheksun!Voit nimetä sen mun mukaan, paan yyveellä infoa mikä on sovelis nimi tosinaiselle :xmas:
Tulitkin just kreivin aikaan, piti lällätellä sulle tosta patenttijutusta.
Mitäs ne maksaa?ristus että äänikirjat on kalliita :räyh:
Niin on, en oo raaskinu ostaa iskälle semmosta lahjaks. Niistä se kyllä tykkää kovasti.ristus että äänikirjat on kalliita :räyh:
ostin juur kokeeksi lempikirjailijani 60-luvulla ilmestyneen teoksen 16 egelläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30523169:Mitäs ne maksaa?
Hyvää yötä :kiss:Pitää minun mennä muate jo. Aamuvuoroon pitää jaksaa nousta. Että hyv yötä!!
Mikäs siun lempikirjailija on? Miulla on kyselyikä .ostin juur kokeeksi lempikirjailijani 60-luvulla ilmestyneen teoksen 16 egellä
kirpalla se olis paperilla 5
No mut jos toivotulta pojalta on kadonnu kassit, niin Unelma Sirpa-Leena sopis paremmin.Eiköös tää vanha klassikko Anna Aina Naima Rauha?
Pääkallo tietenniAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30523188:Mikäs siun lempikirjailija on? Miulla on kyselyikä .
Mä en nyt tiedä miten onnistuin.. Ukkokulta kyseli whatsuppissa lähettäskö keväällä reissuun ja vastasin että riippuu ajankohdasta kun jossain kohtaa mä duunaan pomoa. Seuraava viesti lähti aika nopeesti "siis tuuraan"
jos sun pomo on eukko niin nou hätäMä en nyt tiedä miten onnistuin.. Ukkokulta kyseli whatsuppissa lähettäskö keväällä reissuun ja vastasin että riippuu ajankohdasta kun jossain kohtaa mä duunaan pomoa. Seuraava viesti lähti aika nopeesti "siis tuuraan"
jos sun pomo on eukko niin nou hätä
jotain tommosta määki aavistelinSe on eukko, mua 10 vuotta nuorempi. Ukkokulta totesi että jos hän ei pääse livenä kattomaan niin ottasinko ees videolle