[video=youtube;iVyUMBmfDiY]https://www.youtube.com/watch?v=iVyUMBmfDiY[/video]
lohduttava tieto, mun TA myy tuotetta jonka kysyntä on aika vakaa huonoinakin aikoinaTämän tietoiskun jäljeen tekin erotatte nousukauden laskukaudesta. Toisin sanoen menestyäkseen laskukaudella pitäisi keskittyä myymään kansalle esim irtokarkkeja kalliimpien tuotteiden sijaan. Kallis luksus vaihdetaan halpaan ylellisyyteen.
Kansantaloustieteen tunneilta muistoja...
Vessapaperin kysyntä on myös aika taattu.lohduttava tieto, mun TA myy tuotetta jonka kysyntä on aika vakaa huonoinakin aikoina
noususuhdanteessa saattaa tulla jopa vähän kasvua
Enpä havainnu sun toivotusta, koska laitoit sen jo kohtuuttomat 5t 19min ennen heräämistäni |O :xmas:Nyt vasta, senki vätys!
Ja huomenta kaikille muillekin myöhemmin heränneille.
Pitäiskö perustaa kauppa, josta saa pelkästään vessapaperia ja maitoa. Ja sitä karkkia.Vessapaperin kysyntä on myös aika taattu.
Erinomainen idea. Myytäiskö siellä myös halpaa viinaa?Pitäiskö perustaa kauppa, josta saa pelkästään vessapaperia ja maitoa. Ja sitä karkkia.
Voisin mä jotain kiljua keitellä takahuoneessa. Eiköhän siitä riitä myyntiinkin.Erinomainen idea. Myytäiskö siellä myös halpaa viinaa?
Mitä paremmin kilju käy kaupaksi, niin sitä paremmin menee vessapaperiakin. Loistava liikeidea.Voisin mä jotain kiljua keitellä takahuoneessa. Eiköhän siitä riitä myyntiinkin.
Noni, löytyhän se Ruutiksenki heikko kohta.:xmas:ny tekee mieleni kerjätä verta nekusta tunnustamalla että tykkään tosi paljo sulkaarusinoista
*saa kivittää*
Mitä paremmin kilju käy kaupaksi, niin sitä paremmin menee vessapaperiakin. Loistava liikeidea.
Pitääköhän jo tyrkätä liiketoimintasuunnitelma rahoitusyhtiölle :xmas:Mitä paremmin kilju käy kaupaksi, niin sitä paremmin menee vessapaperiakin. Loistava liikeidea.
ei oo täällä vissiin kukaan hoksannu että on se aika vuodestaOnko palstalla muuten jotenkin kielletty joulupuumannerheimlahjakeräystappeluketjut? Av:llä tuntuu olevan useampikin hersyvä tora käynnissä.
Ei kait o kielletty. Mut ei tappelukset o kivoja. Paljon mukavampi on jauhaa munkeista, piirakoista ja makkaroista.Onko palstalla muuten jotenkin kielletty joulupuumannerheimlahjakeräystappeluketjut? Av:llä tuntuu olevan useampikin hersyvä tora käynnissä.
oon lopettanu ajat sitteNoni, löytyhän se Ruutiksenki heikko kohta.:xmas:
Lopeta se kenoilu tai usutan Jennyn sun kimppuus.=)
Mulle tulee siitä mieleen joko Kenon pelaaminen tai sit vinoilu, koska keno=vino. Oon kyllä luultavasti väärässäoon lopettanu ajat sitte
mitä on kenoilu?