Oliko sillon jalkarätit?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30501980:Mää kävin 80-luvun lopulla kouvolan kupeessa Korialla intin
Oliko sillon jalkarätit?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30501980:Mää kävin 80-luvun lopulla kouvolan kupeessa Korialla intin
oli, noli hyätOliko sillon jalkarätit?
Kyl ne varusteisiin kuulu, mut ei ollu pakko käyttää. Toki opettelin niiden käytön ja voin sanoa, että kyl ne on paremmat kenttäolosuhteissa, kuin sukatOliko sillon jalkarätit?
eläpä hättäile, vastahan tässä pohditaan että mitä sinne saappaaseen tungetaanjaahas,taitaa olla tinkun nukku aika kun jutut kääänty armeija muisteloihin....Öitä :kiss:
Kaipa ne sukkia nykypäivänä pelkästään käyttäämää käytin niitä rättejä aina nahkasaappaan kanssa, pijan ne oppi taittelemaan
mitähän ne nykyjään pitää?
saattaa vain olla, pitänevätkö enää edes perinteistä nahkasaapasta?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30502009:Kaipa ne sukkia nykypäivänä pelkästään käyttää
se on semmonen flanellikankainen neliöMillaiset on jalkarätit?
Oon jostakin kuullu että jalkarätit olis paremmat.mää käytin niitä rättejä aina nahkasaappaan kanssa, pijan ne oppi taittelemaan
mitähän ne nykyjään pitää?
määkin oon ollu lohtajalla pari viikkoaNykynen kävi Haminassa. Hän oikeasti viihtyi siellä.:snotty::O Oli kuulema tykänny ammuskella lohtajalla siihen tyyliin että oli pyydetty kouluttajaks aukkiin.
Kessu on tänäpäivänäkin vielä todella pettynyt kun ei ole päässyt kertaamaan.
Kyllä mä uskon.saattaa vain olla, pitänevätkö enää edes perinteistä nahkasaapasta?
Jos järkyttää meinasit, niin vesitit sen vähän tolla etukäteen varoittamisella.
Krokotiililla eläinkunnan ylivoimaisesti kovin puruvoima, tuolla äijällä ei varmasti ole enää kättä.sen siitä saa kun lähtee eläimillä leikkimään