huh
aina kun jenni ilmaantuu ketjuun niin mää saan syän kurkussa peljätä että mistä nyt tullee sapiskaa
ny selvisin säikähyksellä
huh
aina kun jenni ilmaantuu ketjuun niin mää saan syän kurkussa peljätä että mistä nyt tullee sapiskaa
Minä olen omasta mielestäni ihan lempeä ihminen. (Okei, teinipoppootkin lähtevät minua karkuun, mutta muuten.) Lempeä! Usko tai ....huh
uson usonMinä olen omasta mielestäni ihan lempeä ihminen. (Okei, teinipoppootkin lähtevät minua karkuun, mutta muuten.) Lempeä! Usko tai ....
Taaperot kostavat nuolemalla dominokekseistä täytteet ja palauttavat tyhjät kuoret keksikoriin.Vika on siinä, että suklaata ja rusinoita ei pidä sotkea. Tai itseasiassa rusinat pitää heittää taaperoille ja suklaat syödä itse. Nam!
Sehän oli helppoa. Debet oli ikkunan puolella vai oliko?Iltoja ja taijan sanoa öitäkin samalla taas..
kateltiin pari jaksoa grimmiä, tykkään.
Nyt hetki koneella ja nukkumaan et jaksaa aamulla reippaana kouluun..alkaa uus osio, kirjanpidon perusteita. Kuulostaa ihan ubermielenkiintoiselta.. well, not really. Mutta katellaan..
Mä inhoan rusinoita... mutta suklaarusinoista tykkään :xmas:. Mutta niissä pitää olla paljon suklaata ja mahdollisimman kuiva rusina. En tykkää liian mehevistä rusinoista :ashamed:ny tekee mieleni kerjätä verta nekusta tunnustamalla että tykkään tosi paljo sulkaarusinoista
*saa kivittää*
Mikä ikkunan puoli? Vasemmalla.Sehän oli helppoa. Debet oli ikkunan puolella vai oliko?
Kunhan juksaan. Ihan helppoa, kunhan miellät Kassa-tilin debetin ja kreditin. Vastakirjaus toiselle tilille tehdään aina sitten toiselle puolelle. Eli toiselle lisätään debetiin ja toiselta vähennetään kreditistä, kaksinkertainen kirjanpito näes. Muistaakseni aikoinaan Venetsiassa keksitty tapa.Mikä ikkunan puoli? Vasemmalla.
Kyllä mä noi muistan, ihmettelin vaan että mitä tarkoitti ikkunan puoli :ashamed:Kunhan juksaan. Ihan helppoa, kunhan miellät Kassa-tilin debetin ja kreditin. Vastakirjaus toiselle tilille tehdään aina sitten toiselle puolelle. Eli toiselle lisätään debetiin ja toiselta vähennetään kreditistä, kaksinkertainen kirjanpito näes. Muistaakseni aikoinaan Venetsiassa keksitty tapa.
Se on johdon herkkusieniteoria, pidetään alaiset pimennossa jne.taloudenpidon ohjenuora
-yksinkertainen tilintarkastaja
-kaksinkertainen kirjanpito
-kolminkertainen verotus
lisäksi vielä hallitusta kohdellaan samoin kuin herkkusieniä, pietään pimeässä ja syötetään paskaa
Meidän luokassa oli :O onko teillä ikkunat väärinpäin?Kyllä mä noi muistan, ihmettelin vaan että mitä tarkoitti ikkunan puoli :ashamed:
ahaa, operatiivinen johto siis kohtelee hallitusta samoin kuin henkilökuntaaSe on johdon herkkusieniteoria, pidetään alaiset pimennossa jne.
Öö..tuo ei sano (vielä!) yhtään mitään :ashamed:Sehän oli helppoa. Debet oli ikkunan puolella vai oliko?
Toiminut iät ajat hyvin.ahaa, operatiivinen johto siis kohtelee hallitusta samoin kuin henkilökuntaa
mitäpä tuota hyvää strategiaa muuttelemaan
:O ikkunat voi olla mihin suuntaan tahansa. Vitsailetko sää ja oonko mä nyt niin ääsburger etten vaan tajuaMeidän luokassa oli :O onko teillä ikkunat väärinpäin?
:O ikkunat voi olla mihin suuntaan tahansa. Vitsailetko sää ja oonko mä nyt niin ääsburger etten vaan tajua
ehkä toffee koettaa sanoa sanoa että oikeaoppisesti kyhätyssä kirjanpidon luokassa ikkunat on teepetin puolella:O ikkunat voi olla mihin suuntaan tahansa. Vitsailetko sää ja oonko mä nyt niin ääsburger etten vaan tajua
Ei tässä oo nyt mitään järkeä mitäääh. Pitäiskö mennä nukkumaan.ehkä toffee koettaa sanoa sanoa että oikeaoppisesti kyhätyssä kirjanpidon luokassa ikkunat on teepetin puolella