The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30501584:
Tissit, tissit, tissit, tissit, tissit, tissit......




:D
Voisin veikata jotta jos näyttää tissit niin Majuri vaan toteaa että ei niissä mitään vikaa ole.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
riippuu opettajasta

mulla on värkkäyny vaan toi esikoinen ja sekin oli ihan mun omaa syytä kun en ekan kohalla kunnolla osannut
Oikeesti mun varmaan vaan pitäis erottaa nuo lapset toisistaan, joukossa tyhmyys tiivistyy. Mut tietty nää kaks kotia ja erinlaiset rutiinit sekoittaa noin pieniä. Mut mä ajattelen positiivisesti, tää viikko on aikasten nukkumaanmenojen kohalla jo puolivälissä, kohta nää kinastelut on taas ohi :) Ja nyt ne rauhottuki taas jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30501596:
Oikeesti mun varmaan vaan pitäis erottaa nuo lapset toisistaan, joukossa tyhmyys tiivistyy. Mut tietty nää kaks kotia ja erinlaiset rutiinit sekoittaa noin pieniä. Mut mä ajattelen positiivisesti, tää viikko on aikasten nukkumaanmenojen kohalla jo puolivälissä, kohta nää kinastelut on taas ohi :) Ja nyt ne rauhottuki taas jo.
Toivotaan niin!:hug:

Meillä eivät hirveesti riehuneet keskenään, ihan normi; täsmälliset rutiinit, iltasatu/laulu etc. auttoi.
Vaikka onkin eri rutiinit niin siihenkin muokkautuu. Meillä isoin oli kyllä melko kuutamolla vähän aikaa kun muutti meille, mutta kyllä se muutaman ajan päästä selkkis miten mennään.

Auttaiskohan iltahappihyppely tohon riekkumiseen?
 
Toivotaan niin!:hug:

Meillä eivät hirveesti riehuneet keskenään, ihan normi; täsmälliset rutiinit, iltasatu/laulu etc. auttoi.
Vaikka onkin eri rutiinit niin siihenkin muokkautuu. Meillä isoin oli kyllä melko kuutamolla vähän aikaa kun muutti meille, mutta kyllä se muutaman ajan päästä selkkis miten mennään.

Auttaiskohan iltahappihyppely tohon riekkumiseen?
Tää varmaan eniten vastustaa ku sinne sänkyyn pitää mennä jo ennen kasia, luen joka ilta sadun. Mut kun aamusti pitää repiä 5 jälissä ylös sängyistä ja ovat ihan väsyneitä. Tuo vanhempi poika kyllä meniski nätisti nukkumaan, mutta pienempi villitsee. jotain uhmaikää ja eroahdistusta ilmeisesti, kun on alkanut oireilla hoidossaki tosi voimakkaasti, mutta kyllä mä uskon, että tää tästä aika nopeeta alkaa helppaan :)


Oi huominen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja krut
IhQ
Iltoja ja taijan sanoa öitäkin samalla taas..
kateltiin pari jaksoa grimmiä, tykkään.

Nyt hetki koneella ja nukkumaan et jaksaa aamulla reippaana kouluun..alkaa uus osio, kirjanpidon perusteita. Kuulostaa ihan ubermielenkiintoiselta..:D well, not really. Mutta katellaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30501642:
Mun suussa on jotain vikaa, kun suklaarusinatkaan ei maistu hjyvälle
Ei siinä mitään vikaa ole. Pthyi! Nehän on ihan hirveetä pa*kaa!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä