The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oijoi, Hobitti on kyllä kyylättävä heti kun joku onneton lupautuu lapsenvahdiks :D

Ukko katto mua jotenkin kummasti ja pitkään kun hehkutin sille tota Naiset jotka murhaavat sarjaa, ja sitä kuin paljon viekkaampia, mielikuvituksellisempia ja häijympiä naiset osaa olla.

Mikähän sitäki vaivas, ei vissiin tykkää kyseisestä sarjasta. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Oijoi, Hobitti on kyllä kyylättävä heti kun joku onneton lupautuu lapsenvahdiks :D

Ukko katto mua jotenkin kummasti ja pitkään kun hehkutin sille tota Naiset jotka murhaavat sarjaa, ja sitä kuin paljon viekkaampia, mielikuvituksellisempia ja häijympiä naiset osaa olla.

Mikähän sitäki vaivas, ei vissiin tykkää kyseisestä sarjasta. :rolleyes:
Naisten telkkarisarjamaku on toisinaan kummallinen, et sinällään ymmärrän ukkoasi oikein hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30501467:
Kyllä myö moinen äkäpussi kesytetään :xmas:
Ennen tuo varmaan onnistui keissillä pirkkakaljaa ja muutamalla kossulla, nyt vissiin pitäis olla viimesintä mallia oleva höyryhengityslaite.:rolleyes:

Hyi mua saa kivittää!

Majuri.:kiss::ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30501574:
:'( Koska noi apinat, anteeks ipanat oppii meneen nukkuun nätisti, ilman jokailtasta riehumista ja keskenään kinastelua?
riippuu opettajasta

mulla on värkkäyny vaan toi esikoinen ja sekin oli ihan mun omaa syytä kun en ekan kohalla kunnolla osannut
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä