The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Jepa jep, historian tuntemus auttaa myös joltain osin ymmärtämään jos ei katso kovin intensiivisesti :D
Eipä ollu mun valitsema leffa ;) sekin olis auttanu huimasti ymmärtämistä. Mun mies on vaan niin mahdoton dokkari- ja historiafriikki. Tänäänkin hän vaan ihan suveneeristi kääntää Teemalle kattelemaan jotain ruottalaista Maunu Eerikinpoika -dokumenttia kun meidän piti...

tehdä muita juttuja...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Eipä ollu mun valitsema leffa ;) sekin olis auttanu huimasti ymmärtämistä. Mun mies on vaan niin mahdoton dokkari- ja historiafriikki. Tänäänkin hän vaan ihan suveneeristi kääntää Teemalle kattelemaan jotain ruottalaista Maunu Eerikinpoika -dokumenttia kun meidän piti...

tehdä muita juttuja...
o_O outo mies, there's a time and place for everything...

• Tykkää
Reactions: demdem
kahvikirahvi

tehdä muita juttuja...
Tiedän tunteen, mutta yleensä siihen kuuluu pleikkari :D

• Tykkää
Reactions: demdem
Guten morgen mein lieber :kiss:

Tällee iltavuoron jälkeen on hyvä herätä 7 aikaa... Olisin kuulemma voinu mennä vielä nukkumaan, mut en sit enää viittiny, aattelin, että jos sitte huomenna saan nukkua pidempään :D

Illalla käytiin yksillä työkavereiden kanssa ja niin alko väsyttää, että painelin sänkyyn heti ku pääsin kotio, että tulihan siinä sitte sellaset reilu 7 tuntia kuitenkin nukuttua :)

Rapsakkata pakkasaamua kaikille :wave:!

Ihanaa, kun ei tartte olla sinkoilemassa ihan heti ylösnoustuaan suuna päänä jokapaikkaan, vaan voi ottaa hiukan hitaammalla tahdilla tätä heräämistä...

Hommia kyllä on tällekin päivälle siunaantunut aimo kasa, joten jalat ja kädet saavat viipottaa kyllä. Mutta yhdessä koko perheenä nyt kun olemme, niin...arjen stressikin lientyy.

alastulossa mättää - hankala on nyt lähteä pekuloimaan, että käviskö sulle siili, kun en tiiä mimmonen kampaus sullä tätä nykyä on saati kasvonpiirteitä....toisaalta taas jos se sinua pistää sen makuisesti, niin senkus laitat! Uusiutu a luonnonvarahan tuo on, jos sattuu vaikka hirvittämäänkin :). Eli multa saat juu- äänen :).

Hitto kun tänne tullut taas sivuja mitkä pitää päivittää :D
Pitäis olla että klo 01 jälkeen tähän ei saa enää kirjoittaa vaan silloin alkaa virallinen nukkumisaika :D

Huomenta vaan :wave:
pakkastakin vain -16 vaikka illalla huiteli -25

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä