Mulla on semmoset pikku rusinat mitkä erottaa just ja just. Mutta niillä saa ihan varmasti yhtä paljon huomiota kun isoillakin tisseillä, kun paistaa nännit paidasta läpiKyl sä voit
Kk, mun kuppikoko on sen verta iso, että pakko käyttää rintsikoita ellei halua läpisiä itteään päin nassua
Toiset puristelee, toiset eiMä lähen kans megeen puristelemaan tisuja kuppeihin, että ne saadan oikein hyvin aseteltua
Semmosille ostoksille mäkin voisin lähteä mielelläni Omat ostokset olis sellaset "sopisko nää sun makuuhuoneen lattialle" siis kun vähälle käytölle jäis.
Suurin osa miehistä kyllä ottaa mielellään riskejä näissä asioissa...Mutta kun on ollut kipeä niin ei ehkä jaksa.
Tartuttaa pian pöpön
Haittaakse
Niinhän ne taitaa ja naisetkin.Suurin osa miehistä kyllä ottaa mielellään riskejä näissä asioissa...
Tosta tulikin mieleen. Meille tuli miehen kanssa 8v tässä kuussa täyteen. Tokas että aika hyvin häneltä vaikka nainen on lesboToiset puristelee, toiset ei
Ai ei jaksa kattoo sohvalla kun toinen pyörii hipstereiden kanssa nenän eessä?! no sitten täytyykin olla jo tosi sairas ja kipeeMutta kun on ollut kipeä niin ei ehkä jaksa.
Tartuttaa pian pöpön
Haittaakse
No en minäkäänNiinhän ne taitaa ja naisetkin.
En tarkoittanut kuitenkaan sellaisia pöpöjä
Olihan arieksella viikolla mahatautia ja tänäänkö kirjoitti kuumeestaAi ei jaksa kattoo sohvalla kun toinen pyörii hipstereiden kanssa nenän eessä?! no sitten täytyykin olla jo tosi sairas ja kipee
Täällä ollaan, mutta mua ei nukuta.....Voi höhhö tajusin just et virallinen unikaveri ei oo ees paikalla kenen viereen mä nyt meen kunhan uni alkaa tulla : / Pitkäkaula...?
Voihan olla että se tauti unohtuisiOlihan arieksella viikolla mahatautia ja tänäänkö kirjoitti kuumeesta
mutta voihan olla että tuohon jaksaisi
ja yskähän lähtee yskimällä ja nuha...nusasemallaNo en minäkään
Kiitos. Nyt menen :wave:Kauniita unia!
No ei muakaan vielä nukuta mut sitten kun nukuttaa niin...en vaan oikeen tiedä uskallanko kun ilmeisesti viimeksi sen kaulas kanssa jotain puuhailit:OTäällä ollaan, mutta mua ei nukuta.....
Mutta tervetuloa silti
Nii-i, sä oot sitä kokovartalohierontaa vailla, kyl mää tiiänEi nukuta, ei. Tarttis saaha...
Nuha lähtee niistämällä, sua on huijattu.ja yskähän lähtee yskimällä ja nuha...nusasemalla
Tyksiä lyksiä lykkiä pylsiä mitäkätä??Ei nukuta, ei. Tarttis saaha...
No ootas kun mä juon ton toisen siiderin, niin lupaan pitää kaulani kurissa. Mutta muuta en voi luvata....No ei muakaan vielä nukuta mut sitten kun nukuttaa niin...en vaan oikeen tiedä uskallanko kun ilmeisesti viimeksi sen kaulas kanssa jotain puuhailit:O