The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Mikähän siinä pesuhuoneessa on.... Mää kans joskus villeinä teinivuosina heräsin aina joko vessasta tai kylppäristä. Yks kerta olin levittäny oikein maton pehmusteeksi sinne kylppäriin, mutta koska en ollut peittoa jaksanut ilmeisesti hakea niin olin sitten kiskonut pyykkikorista löytyneistä vaatteista varmaan puolet päälleni pitkiä kalsareita ja villasukkia myöten :LOL: Mut onneks nykyään osaa ottaa kohtuudella :rolleyes:
Mie olen teininä herännyt minua 4-vuotta vanhemman naapurintytön vierestä, olin kuulemma yöllä kävelly niille kotia ja kömpinyt viereen nukkumaan ainoastaan boxerit jalassa :D Aamulla hieman ihmeissään että missä hitossa nyt ollaan..

• Tykkää
Reactions: famipala
Mikähän siinä pesuhuoneessa on.... Mää kans joskus villeinä teinivuosina heräsin aina joko vessasta tai kylppäristä. Yks kerta olin levittäny oikein maton pehmusteeksi sinne kylppäriin, mutta koska en ollut peittoa jaksanut ilmeisesti hakea niin olin sitten kiskonut pyykkikorista löytyneistä vaatteista varmaan puolet päälleni pitkiä kalsareita ja villasukkia myöten :LOL: Mut onneks nykyään osaa ottaa kohtuudella :rolleyes:
:LOL:

mä ole kyllä aina päässyt sänkyyn asti :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä