Voithan sä sen niinkun kuvitellaAi alkoi vai, ootko varma ettet käyttäny sitä kurkkua vaan liian rajusti :snotty:
Voithan sä sen niinkun kuvitellaAi alkoi vai, ootko varma ettet käyttäny sitä kurkkua vaan liian rajusti :snotty:
Katoin sen leffan! En tajunnut mitään (johtuneeko kenties siitä että roikuin kokoajan palstalla) mutta nämä viikset jäivät mieleenino toi vielä menee, mutta vain inglorious bastards elokuvan ansiosta
Mä tuun ihan kohtaKuka tulis lämmittään mua? Mä taas unohin ikkunan auki. Makkarissa häthätää 12 astetta lämmintä ja ulukona näyttäs olevan -25,4. Tää ihmevaahtoruumiinlämpötilan mukaan muotoutuva tyyny on hemmetin kova
Jepa jep, historian tuntemus auttaa myös joltain osin ymmärtämään jos ei katso kovin intensiivisestiKatoin sen leffan! En tajunnut mitään (johtuneeko kenties siitä että roikuin kokoajan palstalla) mutta nämä viikset jäivät mieleeni
Ei mikään ihme kun sen kurkun kanssa siellä taisteletMä tuun ihan kohta
Eipä ollu mun valitsema leffa sekin olis auttanu huimasti ymmärtämistä. Mun mies on vaan niin mahdoton dokkari- ja historiafriikki. Tänäänkin hän vaan ihan suveneeristi kääntää Teemalle kattelemaan jotain ruottalaista Maunu Eerikinpoika -dokumenttia kun meidän piti...Jepa jep, historian tuntemus auttaa myös joltain osin ymmärtämään jos ei katso kovin intensiivisesti
outo mies, there's a time and place for everything...Eipä ollu mun valitsema leffa sekin olis auttanu huimasti ymmärtämistä. Mun mies on vaan niin mahdoton dokkari- ja historiafriikki. Tänäänkin hän vaan ihan suveneeristi kääntää Teemalle kattelemaan jotain ruottalaista Maunu Eerikinpoika -dokumenttia kun meidän piti...
tehdä muita juttuja...
Eipä ollu mun valitsema leffa sekin olis auttanu huimasti ymmärtämistä. Mun mies on vaan niin mahdoton dokkari- ja historiafriikki. Tänäänkin hän vaan ihan suveneeristi kääntää Teemalle kattelemaan jotain ruottalaista Maunu Eerikinpoika -dokumenttia kun meidän piti...
tehdä muita juttuja...
Hauskaa yötä, tule taas pian palstalle älkä hylkää meitä :kiss:Mä taidan keskittyy nyt vaan yhteen asiaan kerrallaan joten hyvät yöt kaikille:kiss:
öitäMä taidan keskittyy nyt vaan yhteen asiaan kerrallaan joten hyvät yöt kaikille:kiss:
Tiedän tunteen, mutta yleensä siihen kuuluu pleikkariEipä ollu mun valitsema leffa sekin olis auttanu huimasti ymmärtämistä. Mun mies on vaan niin mahdoton dokkari- ja historiafriikki. Tänäänkin hän vaan ihan suveneeristi kääntää Teemalle kattelemaan jotain ruottalaista Maunu Eerikinpoika -dokumenttia kun meidän piti...
tehdä muita juttuja...
Mulla on vielä karkkia ja suklaata ja pistaasipähkinöitä Mutta taidan säästellä huomiselle ja painua tästä kohta pedin puolelle.Perunarieskoista tuli hyviä, meni hetkeksi se makean nälkä
Öitä Mie taidan kaivella jostain netistä 2011 eduskunnankyselytunnit josko löytyis, nukahtaa alta 10-minuutin kun sitä alkaa katteleenMulla on vielä karkkia ja suklaata ja pistaasipähkinöitä Mutta taidan säästellä huomiselle ja painua tästä kohta pedin puolelle.
Huomenta Munkin pitäs yrittää samaa:wave: huomenta...mun tarttis herätä...
Juu, olen huomannut ettei se nusaseminen autaNuha lähtee niistämällä, sua on huijattu.