The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
jaa se oli vika niitti ittelle kun sain dunkkuun yhes pelis ja huusin yöllä vatta tattanaa et tyby heräs niin heräsin itekkin et en enään pelaa peli jos menee hermot ainakaan pitkään :)
 
Ai...no sulla on kyllä hyvät hermot.Mä en kestäs odotella...mut mä oonki vaan tälläne.
Onhan mulla ollu tässä paljon ajateltavaa, niin ei oo sitä ehtiny niin kauheesti miettimään. Mut kai se siitä, sille ei oo harvinaista olla paria päivää hiljaa. Siihen on tottunu, ja thank god mulla on oma elämäki niin ei tartte istua vaan puhelin kourassa odottamassa :D
 
Onhan mulla ollu tässä paljon ajateltavaa, niin ei oo sitä ehtiny niin kauheesti miettimään. Mut kai se siitä, sille ei oo harvinaista olla paria päivää hiljaa. Siihen on tottunu, ja thank god mulla on oma elämäki niin ei tartte istua vaan puhelin kourassa odottamassa :D
voihan sitä odotella vaikka olis menossakin...no joo,ei sitä sillon mieti.Ite vaan ku on ihastunut/rakastunut niin ei malttais olla yhtään erossa tai pitää hiljaiseloa.
 
9MM
niin ja mun kaa nainen ku seurusteluu niin luonnon lait ei päde ;D se on 50/50 kumppanuutta :) mie tylsistyn nopeessti ei vaan naisen pitää olla laaja alainen elämässään eikä orienoitunut yhteen asiaan! :)
 
noh elä ironios hyvä lady mut sulla on kuiteski paapomis tunteita :)
Mä lupasin sen auton sille kun vielä oltiin hyvissä väleissä ja kavereita. Jos olisin tiennyt millainen itsekeskeinen ..ttupää siitä kuoriutuu, niin en olis antanu edes pierasta autoani kohti.
Ja uskoit tai et, niin mulla ei ole sitä kohtaan enää mitään muuta kuin vitutuksen tunteita. Ja käpy menee nenään jos alat jankkaamaan asiasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä