Soita ite sille:stick:No mä hämmästyn jos se muistaa edes soittaa ennen niitä pyhiä
Mää olisin jo soittanut!
Soita ite sille:stick:No mä hämmästyn jos se muistaa edes soittaa ennen niitä pyhiä
noh siis mulla oli 4 vuotta sitten joka toine sana vattu mut sit tuli toinen mies jolla samalailla ja se kuullsoti jotenkin noh niin. mut vanhemman jolla lapsi niin mua nykyään nolottaa jos kiroillaan hirveestiTäh, se on niin perkeleen nättiä minun mielestä
Mä kirvaan yleensä vaan sillon kun ottaa päähän. Eli yleensä sillon ko ämpärin kanssa joutuu olemaan tekemisissä.ainoo mitä kahvin pitäis hillitä on se kiroilu se ei oo kaunista
No ite sano soittelevansa myöhemmin, niin seku vain soittaa sitteko siltä tuntuuSoita ite sille:stick:
Mää olisin jo soittanut!
mut sunha pitäis ottaa jo lungisti vai onko viel tuntenteita herraa kohtaan?Mä kirvaan yleensä vaan sillon kun ottaa päähän. Eli yleensä sillon ko ämpärin kanssa joutuu olemaan tekemisissä.
Mulla on sitä kohtaan korvista savua nostattavan kuumia tunteita. Ja ne säilyy niin kauan ko se tekee pojalle ohareita, ja keskittyy itseensä ja tyhmäilyyn enemmän ko poikaansa, ja sen parhaan ajattelemiseen.mut sunha pitäis ottaa jo lungisti vai onko viel tuntenteita herraa kohtaan?
mut sulla on myös helliö tunteita koska paasaat sitö vielläkkin kyllä mä hyvä lady tunteet tiedänMulla on sitä kohtaan korvista savua nostattavan kuumia tunteita. Ja ne säilyy niin kauan ko se tekee pojalle ohareita, ja keskittyy itseensä ja tyhmäilyyn enemmän ko poikaansa, ja sen parhaan ajattelemiseen.
Ai...no sulla on kyllä hyvät hermot.Mä en kestäs odotella...mut mä oonki vaan tälläne.No ite sano soittelevansa myöhemmin, niin seku vain soittaa sitteko siltä tuntuu
Kieltämättä, mielelläni hellisin sitä pesäpallomailalla.mut sulla on myös helliö tunteita koska paasaat sitö vielläkkin kyllä mä hyvä lady tunteet tiedän
ooksä tos kuvas kaunis lady vaik surulliset silmät ja vähän poissa sulta puuttuu itsevarmuutta vaikka ootkin kohti menossaJännittääääääää.
Eiku...ei tästä varmaan sais tykätä :snotty:Kieltämättä, mielelläni hellisin sitä pesäpallomailalla.
kahvi kuule mie ooon kasvanu murhaajien ja psykopaattien keskellä ja tiiän millon kuitenkin toisella on sillain lämmin ja halu auttaa tunneKieltämättä, mielelläni hellisin sitä pesäpallomailalla.
Onhan mulla ollu tässä paljon ajateltavaa, niin ei oo sitä ehtiny niin kauheesti miettimään. Mut kai se siitä, sille ei oo harvinaista olla paria päivää hiljaa. Siihen on tottunu, ja thank god mulla on oma elämäki niin ei tartte istua vaan puhelin kourassa odottamassaAi...no sulla on kyllä hyvät hermot.Mä en kestäs odotella...mut mä oonki vaan tälläne.
voihan sitä odotella vaikka olis menossakin...no joo,ei sitä sillon mieti.Ite vaan ku on ihastunut/rakastunut niin ei malttais olla yhtään erossa tai pitää hiljaiseloa.Onhan mulla ollu tässä paljon ajateltavaa, niin ei oo sitä ehtiny niin kauheesti miettimään. Mut kai se siitä, sille ei oo harvinaista olla paria päivää hiljaa. Siihen on tottunu, ja thank god mulla on oma elämäki niin ei tartte istua vaan puhelin kourassa odottamassa
Okei okei. Kyllä mua oikeasti kaduttaa, kun olin niin paska tyttöystävä ja päästin tommosen helmen käsistäni. Silly me.kahvi kuule mie ooon kasvanu murhaajien ja psykopaattien keskellä ja tiiän millon kuitenkin toisella on sillain lämmin ja halu auttaa tunne
noh elä ironios hyvä lady mut sulla on kuiteski paapomis tunteitaOkei okei. Kyllä mua oikeasti kaduttaa, kun olin niin paska tyttöystävä ja päästin tommosen helmen käsistäni. Silly me.
Mä lupasin sen auton sille kun vielä oltiin hyvissä väleissä ja kavereita. Jos olisin tiennyt millainen itsekeskeinen ..ttupää siitä kuoriutuu, niin en olis antanu edes pierasta autoani kohti.noh elä ironios hyvä lady mut sulla on kuiteski paapomis tunteita