The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
[video=youtube;OErwqv4RIaM]https://www.youtube.com/watch?v=OErwqv4RIaM[/video]

goddies from real lifes muistakaa kun potuttaa niiin ei oo hädän päivää plivi linnoissa pelkässä ilmassa mitkä pelot sulla muka on ei epäonnistumisessa oo vikaa vaan se turruttaa sun mielen kaunokainen puolustan suo nainen rakkaudessa aurinkkoon lupasin sen sulle oot rakas tyttönen elä pelkää jos voin ottaa murheet kannan ne kun haluun olla kunigas sulle iäisyyden pimeyden sotilas kulki halki solan poissa oli sovituksen koppi kunnes miehes astuis siihen pelon cahmperiin kohtamaan ja ottamaan vastuutaan perhestään jossa kuolemattomuuden kilven sai painosti toinen palloissa pellon pelossa sirppikuutiossa hylkäämään moisen vaikka lupas sulle ikuisen rakkauden mut se on kohtalo monen miehen ei nainenkaan muista kohtaloo surkeeta paineen loisen jossa mies yötä painaa rakkaus silmissä siintäen pimeyden verhoa väistäen sua palvoen mut ei riitä sekään niimpä ilman on parempi olla pelkkää paskaa ei ilmaa tuu torvista ikuiseeden helvetistä miks ei kun ei armoo tuu niin mitä sitten ooot korkeemalla kun se toinen tänä päivänä kun oot päässyt aurinkoon lentään poissa mielistä kerkee entään ei enään pelkää .
 
9MM
Mä lupasin sen auton sille kun vielä oltiin hyvissä väleissä ja kavereita. Jos olisin tiennyt millainen itsekeskeinen ..ttupää siitä kuoriutuu, niin en olis antanu edes pierasta autoani kohti.
Ja uskoit tai et, niin mulla ei ole sitä kohtaan enää mitään muuta kuin vitutuksen tunteita. Ja käpy menee nenään jos alat jankkaamaan asiasta.
hei kahvi mä oon peter pan ja mä uskon sua mie en koskaan epäile ketään valehteliaks ellei mun henki oo pelis sillon pelaan kolmasti mun puhe on pelastanu mun hengen pyssyltä.
 
9MM
mun pitäis olla niitten ystövien seurassa jotka kuoli kun eii oo enään jälellä ku tää vikakin sekoilee vai k4 lasta aina joka yö mietin miks en saannu sitä kuulaa joka viisti niin läheltä mua ne ystävätä on on joka yö mun unissa ja ne seikkailut olivat niin nuorii ku henki lähti joka yö itken
 
9MM
mut ei siin midist kaikille ei muutaku zi zi zin taka treeniä treniiä hyvässä olossa rakkaat on hyvä velloa :) rakastakaa lapsianne aina. nyt treeni jooga ja robotanssi hyvää treeniä notkeudelle uskokaa pois :)
 
mää pohdin vieläkin sitä puhelinta...ostakko vai eikö ostaa...voihan sen jemmata jos ei heti käyttöön ota...luin siitä asiakkaiden arvosteluja niin ihan hyvää palutetta suurin osa oli.Tosin moni ostanut sen lapselle ensipuhelimeks:D ja moni vanhempi ihminen kans...eli vois olla meijä äiteellekin ehkä ihan passeli.
 
Iltaa!

Kuules ihkuliini, onhan suusta täälläkin ollut hyvinki katselukelponen kuva näkyvillä :)
Sie aliarvioit itteäs ihan turhaan!

Huoh, meillä alko maidoton, munaton, viljaton ruokavalio tytöllä.
On muuten yllättävän hankalan tuntusta.
Ja likalle on melkein maailmanloppu kun ei saa maitoa juotavaks...
 
Pitäis ottaa kuva ja laittaa koulun oppilastietoihin. Ahistaa, ei miusta saa semmosta kuvaa mitä kehtais laittaa minnekään.:ashamed:
No sitä galaxy trendii nyt mietin...vanha malli jo mut ekaks tollaseks puhelimeks vois olla ihan ok. En tiedä vielä...hangottelen vastaan mut nyt vaan sais halvalla niin...

Muoks,äsh! lainasin väärää mut eikait sen niin välii:D


ja ihkunen,kyllä susta nyt varmasti saa ihan hyvän kuvan.Kaikissa viralllisissa kuuluukin olla vähän epäonnistunu kuva.Ei munkaa kuvat ikinä onnistu kun en ole yhtään kuvauksellinen.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäis ottaa kuva ja laittaa koulun oppilastietoihin. Ahistaa, ei miusta saa semmosta kuvaa mitä kehtais laittaa minnekään.:ashamed:
meillä otettiin kuvat firman tietoihin ja käyntikortteihin. kuvaaja hillui hallissa ja aina kun joku käveli ohi niin kysyttiin nimi, käskettiin ottaa lakki pois ja pysyä paikallaan. voi olla aikas mustanaamaista väkeä kuvissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Iltaa!

Kuules ihkuliini, onhan suusta täälläkin ollut hyvinki katselukelponen kuva näkyvillä :)
Sie aliarvioit itteäs ihan turhaan!

Huoh, meillä alko maidoton, munaton, viljaton ruokavalio tytöllä.
On muuten yllättävän hankalan tuntusta.
Ja likalle on melkein maailmanloppu kun ei saa maitoa juotavaks...
Minun lapsella alkoi allergiat 7kk iässä. Ennen kolmea vuotta oli pannassa maito, soija, tomaatti, porkkana, suklaa, kaakao. Siedätyshoidolla päästiin tilanteeseen jossa voi syödä kaikkea nyt kun on kuusi vuotias.

Tsemppiä ruoka suunnitteluun ja kyläilyihin sekä ravintolakäynteihin. Been there.. :hug:
 
IhQ
meillä otettiin kuvat firman tietoihin ja käyntikortteihin. kuvaaja hillui hallissa ja aina kun joku käveli ohi niin kysyttiin nimi, käskettiin ottaa lakki pois ja pysyä paikallaan. voi olla aikas mustanaamaista väkeä kuvissa.
Meillä olis voinu antaa open kuvata ja linkittää meijän omien s-postien kautta mut olin jo sanoa että et helevetti ota mitään kuvaa..ihan yhen äkin ku yritti räpsästä. Sai siis nätisti kieltäytyäkin :)
En mie tosin osaa itekään ottaa semmosta missä ees hiukan ihmiseltä näyttäis. On siel yks kamala räpsy mut nolottaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä