Siihen on tottunu. Ja mulla ei oo kiire mihinkäänvoihan sitä odotella vaikka olis menossakin...no joo,ei sitä sillon mieti.Ite vaan ku on ihastunut/rakastunut niin ei malttais olla yhtään erossa tai pitää hiljaiseloa.
Kävittekö valelääkärillä?Mun pitäs niin olla lääkäri. Tutkin tytön suuta kun sillä ei oo ruokahalua ja enterohan sieltä löytyi. no se on viikko ja typyn luulis olevan terve taas.
hei kahvi mä oon peter pan ja mä uskon sua mie en koskaan epäile ketään valehteliaks ellei mun henki oo pelis sillon pelaan kolmasti mun puhe on pelastanu mun hengen pyssyltä.Mä lupasin sen auton sille kun vielä oltiin hyvissä väleissä ja kavereita. Jos olisin tiennyt millainen itsekeskeinen ..ttupää siitä kuoriutuu, niin en olis antanu edes pierasta autoani kohti.
Ja uskoit tai et, niin mulla ei ole sitä kohtaan enää mitään muuta kuin vitutuksen tunteita. Ja käpy menee nenään jos alat jankkaamaan asiasta.
Mikä lie ollut. Suuhun katsoi mutta ei nähnyt viittä isoa rakkulaa?? Olisi käynyt specksaversilla..Kävittekö valelääkärillä?
Täh, kuka mun kuvan sinne on laittanut?By the way. Ihan mahoton beba pepseketjussa. Huh!
Mäkin oon ihan poikki, jaksa ees muksuja kuskata nukkumaan..Jaaha, se olis lapset taas laitettu nukkumaan. Tai no, hihittelemään sänkyihinsä..minuu väsyttää ihan törkeesti.
No sitä galaxy trendii nyt mietin...vanha malli jo mut ekaks tollaseks puhelimeks vois olla ihan ok. En tiedä vielä...hangottelen vastaan mut nyt vaan sais halvalla niin...Pitäis ottaa kuva ja laittaa koulun oppilastietoihin. Ahistaa, ei miusta saa semmosta kuvaa mitä kehtais laittaa minnekään.:ashamed:
meillä otettiin kuvat firman tietoihin ja käyntikortteihin. kuvaaja hillui hallissa ja aina kun joku käveli ohi niin kysyttiin nimi, käskettiin ottaa lakki pois ja pysyä paikallaan. voi olla aikas mustanaamaista väkeä kuvissa.Pitäis ottaa kuva ja laittaa koulun oppilastietoihin. Ahistaa, ei miusta saa semmosta kuvaa mitä kehtais laittaa minnekään.:ashamed:
Minun lapsella alkoi allergiat 7kk iässä. Ennen kolmea vuotta oli pannassa maito, soija, tomaatti, porkkana, suklaa, kaakao. Siedätyshoidolla päästiin tilanteeseen jossa voi syödä kaikkea nyt kun on kuusi vuotias.Iltaa!
Kuules ihkuliini, onhan suusta täälläkin ollut hyvinki katselukelponen kuva näkyvillä
Sie aliarvioit itteäs ihan turhaan!
Huoh, meillä alko maidoton, munaton, viljaton ruokavalio tytöllä.
On muuten yllättävän hankalan tuntusta.
Ja likalle on melkein maailmanloppu kun ei saa maitoa juotavaks...
Onhan sulla se sama kuva, mikä oli täällä palstallakin joku viikko takaperin?Mun toimilupakortissa on niin hieno kuva että sille on ihan reilusti naurettu.. Eipä tuo mitään kun on luonnossa niin kaunis..
Meillä olis voinu antaa open kuvata ja linkittää meijän omien s-postien kautta mut olin jo sanoa että et helevetti ota mitään kuvaa..ihan yhen äkin ku yritti räpsästä. Sai siis nätisti kieltäytyäkinmeillä otettiin kuvat firman tietoihin ja käyntikortteihin. kuvaaja hillui hallissa ja aina kun joku käveli ohi niin kysyttiin nimi, käskettiin ottaa lakki pois ja pysyä paikallaan. voi olla aikas mustanaamaista väkeä kuvissa.