Ei musta ole nousemaan vastaan,itkee pillahan heti itkuun kun se vaan mulkaseekin mua. Eikä siellä taida kukaan muukaan..irtisanoutuvat tai jäävät saikulle mielummin tai mutisevat keskenään.Enkä mä halua ärsyttää yhtään enmpää. Ja olen sivusilmällä katsellut muita paikkoja mut kaikki on määräaikasia,ei olis varaa vakipaikasta lähteä.
Sille työnsuojeluvaltuutetulle saat itkeä tilannetta kaikessa rauhassa :hug: ja hän puolestaan pistää oman koneistonsa liikenteeseen ja hoitaa sen mahdollisen ärsytyksen. Jos kerran siellä on teitä useampia, jotka kärsivät pomonne käytöksestä tai ilmeisesti sen puutteesta, niin viisaampaahan teijen on porukassa nousta pomoa vastaan ja yhdessä saada aikaiseksi muutosta. Saikkuakin sä varmaan saisit, jos sitä hakisit, ja se toisaalta taas toimisi puoltavana tekijänä sitten työsuojeluvaltuutetulle siitä,että asiat eivät toimi teillä. Kyllähän teidän kannattaa yhdistää voimavaranne ja nousta porukassa näyttämään, että joku roti se pitää kerjätessäkin olla, vaikka kuinka pomon pallilla kekkuloi. Jos te jätätte asian nyt lillumaan, niin se vain mutkistuu ja pahentuu ja kostaantuu kahta kauheammin joko teille itsellenne tai sitten niille teidän seuraajille. Ja sitä vartenhan siellä on se työsuojeluvaltuutettu teidän asioistanne huolehtimassa, että saatte sen ansaitun työrauhan ja -turvan. Kuuluu toimenkuvaan, nääs.
Kovalla kovaa vastaan nyt, tinku! Porukalla on paljon helpompaa.
Ja - määräaikaiset sopparit voivat hyvin poikia vakituistakin paikkaa, joten kannattaa kokeilla. Et sä mitään menetäkään tässä tilanteessasi :hug:.