Se on hyvää.Miten te voitte syödä raakaa taikinaa :x
Se on hyvää.Miten te voitte syödä raakaa taikinaa :x
Helposti, veikkaisinMiten te voitte syödä raakaa taikinaa :x
Ottaa taikinaa käteen ja panee suuhun. Simple as thatMiten te voitte syödä raakaa taikinaa :x
SaaViimeks mulla oli kilon paketti niin ei se ainakaan menny En mä tiedä, en oo koskaan kokeillut. Oon käyny vaan vetämässä pikkusen palan sillontällön.
Mut vois kyllä koittaa joskus, saiskohan siitä palkinnon?
Piparit rapeaksi paistettuina kiitos :xmas:. Vähän ehkä reunoista mustina . Ja mahdollisimman ohuina.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413216:Ihan parasta .
ku nse raja oli häilyvä ne oli kattonu ompa rauhallista tossa kohtaa.Hyyyyyiiiiii |O
Toisaalta ne jotka nudepuolelle tahtoo mennä taitaa vähän tykätäkin tollasesta :x
Kerro millasen niin lupaan kokeilla Mut en kilon paketilla kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413225:
Purkista päätellen siinä on utareentaimi.Arvakkaas mitä mulla kasvaa!!
Kerran vuodessa, eli jouluksi teen kotijuuston.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413200::O pystytkö oikeesti vetäsemään puoli pakettia?
Mie oon ihan aloittelija vielä. Olisiko kymmenesosa mennyt äsken .
the ladysMitäs horoille kuuluu?
Utare :O Sen piti olla sorkka. Voi vittu.Purkista päätellen siinä on utareentaimi.
Karvat?Arvakkaas mitä mulla kasvaa!!
Tarjoon oluet seuraavassa miitissä .Kerro millasen niin lupaan kokeilla Mut en kilon paketilla kuitenkaan.
En tiedä oksettaako vai houkutteleeko enemmänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413256:Tarjoon oluet seuraavassa miitissä .
No onks tää nyt se tammi, mitä kissa on kova vahtaamaan?:OArvakkaas mitä mulla kasvaa!!
En tiedä oksettaako vai houkutteleeko enemmän
Keitettäskö kahvit mielummin, ettei mee rytmit ihan sekasin?Saaks tähän aikaan päivästä mennä päikkäreille?
Muttakun ei kahvi mua herätä. Mun rytmi on normaalistikin vähän erikoinen niin ei päikkärit sitä sekottais varsinaisestiKeitettäskö kahvit mielummin, ettei mee rytmit ihan sekasin?
Itekki tässä pilkin.
Ajattelin samaa vähän aikaa sitten.Saaks tähän aikaan päivästä mennä päikkäreille?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30413009[/QUOTE: