The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
:D On taas jutut vähä semmossii...




mitä la-iltana kuuluukin olla :snotty:


Hitto kun väsyttää..lapset on suihkussa, mie taijan mennä niiden jälkeen..mies taas höpisee mikkiinsä, luurit päässä.
Voi plaah, haluaako joku tulla selänpesijäksi? :D
 
Kuinka joku voi tehdä pipareita?


Siis syömättä koko taikinaa?
..:ashamed: :snotty:...


Meinaan kokeilla tässä uutta piparkakkutaikinaakin aivan lähiaikoina....siihen tulee appelsiinia mm. :p...tiiä sitten joutaako sitä leipomaan ollenkaan :D

Onneksi on sen verta säännöllisen epäsäännöllisesti tässä torpassa ja sen ulkopuolella tarjolla nuita tilanteita, jotta pääsee ja saa hilpasta sukkelasti joten ei tuo kait niin haittaakaan...ja täyteläisyys on vain plussaa :rolleyes: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413168:
Mie kirjoitin siulle sen siihen ostoslistaan : /.
Ajattelin et pärjään dippikasviksilla ja kookospalloilla, ja ruokaai pitää syyä. Perkele, olis pitäny sanoa kaverille että syö kotonas niin mä ahmin herkkuja. Puoli paketillista piparitaikinaa iltapalaks, mmmm.
 
ja siis
kerron tän vai kiveäkin kiinostais oltiin tuolla espaniassa 2 daamin kaa ja noh ite tykkään hyppii jätti aaltoihin. Mut nää ladyt oli eksyny tolle nude puolelle ja siellä oli kaljamahasii miehii puskassa runkkaamassa ja tää toinen daami kuvaili mulle et siellä ne oli lääh lääh puskassa vemppaamassa joten mulle tulee aina lääh sanasta mieleen se stoori :)
 
kerron tän vai kiveäkin kiinostais oltiin tuolla espaniassa 2 daamin kaa ja noh ite tykkään hyppii jätti aaltoihin. Mut nää ladyt oli eksyny tolle nude puolelle ja siellä oli kaljamahasii miehii puskassa runkkaamassa ja tää toinen daami kuvaili mulle et siellä ne oli lääh lääh puskassa vemppaamassa joten mulle tulee aina lääh sanasta mieleen se stoori :)
Hyyyyyiiiiii |O

Toisaalta ne jotka nudepuolelle tahtoo mennä taitaa vähän tykätäkin tollasesta :x
 
Mister tsadilaisen puolesta voisin lyödä pari lanttia vetoakin.

Olettaen, et hän osaa muutakin kuin olla mr puhe- elin.
Osaa se ainaki lamppuja asentaa. Ja keittää kahvia. Ja poimia kukkasia. Ja puhua mukavia.

No, aika näyttää mutta ei mulla kovin korkeat odotukset oo. Kovin epätodennäköinen tyyppi mun heilaks, vaikka miten olis mukava äijä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413200:
:O pystytkö oikeesti vetäsemään puoli pakettia?


Mie oon ihan aloittelija vielä. Olisiko kymmenesosa mennyt äsken :D.
Viimeks mulla oli kilon paketti niin ei se ainakaan menny :D En mä tiedä, en oo koskaan kokeillut. Oon käyny vaan vetämässä pikkusen palan sillontällön.


Mut vois kyllä koittaa joskus, saiskohan siitä palkinnon?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä