Sää se jaksatEt ollu ainoa. :ashamed:
Mut hänet on varattu Tinkuliinille, kumpikaan vaan ei asiaa vielä tiedä.
Mutta kerroppa oi ennustaja, kenet mulle on varattu?
Sää se jaksatEt ollu ainoa. :ashamed:
Mut hänet on varattu Tinkuliinille, kumpikaan vaan ei asiaa vielä tiedä.
Did I ever tell you about this thing called a strap-on?Uskon tän, yhelläkään naisella en oo vielä patukkaa näkeny
Minä. En saa edes syödä tavallista ja makeesta en nyt muutenkaan enää välitäKuinka joku voi tehdä pipareita?
Siis syömättä koko taikinaa?
Ööh... toinen käsi pitelee sitä saunavihtaa...Kiitos. Jos näen jonkun nostavan Hankkijalippistä, tuun paiskaamaan tassua
Did I ever tell you about this thing called a strap-on?
mieleen puska nainen ;DTottakai voi.
Tietynlaiset silmät ja joku tietty ilme. Lääh. Sytyn hyvinkin helposti.
..:ashamed: :snotty:...Kuinka joku voi tehdä pipareita?
Siis syömättä koko taikinaa?
Mie kirjoitin siulle sen siihen ostoslistaan : /.Piparitaikinaa. Miksen ostanut sitä :'( En kehtaa noita kookospalleroitakaan syödä, puolet on vielä jäljellä odottamassa vieraan saapumista
Mister tsadilaisen puolesta voisin lyödä pari lanttia vetoakin.Sää se jaksat
Mutta kerroppa oi ennustaja, kenet mulle on varattu?
Haluuks joku tulla ruokkimaan mut?Hups, en oo syönyt tänään ruokaa. Aamulla jogurtin ja leipää. Ja yhden patukan.
Ööh... toinen käsi pitelee sitä saunavihtaa...
Äläpä yritä riisua mua ihan alasti.
Ajattelin et pärjään dippikasviksilla ja kookospalloilla, ja ruokaai pitää syyä. Perkele, olis pitäny sanoa kaverille että syö kotonas niin mä ahmin herkkuja. Puoli paketillista piparitaikinaa iltapalaks, mmmm.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413168:Mie kirjoitin siulle sen siihen ostoslistaan : /.
:O pystytkö oikeesti vetäsemään puoli pakettia?Ajattelin et pärjään dippikasviksilla ja kookospalloilla, ja ruokaai pitää syyä. Perkele, olis pitäny sanoa kaverille että syö kotonas niin mä ahmin herkkuja. Puoli paketillista piparitaikinaa iltapalaks, mmmm.
Hyyyyyiiiiii |Okerron tän vai kiveäkin kiinostais oltiin tuolla espaniassa 2 daamin kaa ja noh ite tykkään hyppii jätti aaltoihin. Mut nää ladyt oli eksyny tolle nude puolelle ja siellä oli kaljamahasii miehii puskassa runkkaamassa ja tää toinen daami kuvaili mulle et siellä ne oli lääh lääh puskassa vemppaamassa joten mulle tulee aina lääh sanasta mieleen se stoori
Osaa se ainaki lamppuja asentaa. Ja keittää kahvia. Ja poimia kukkasia. Ja puhua mukavia.Mister tsadilaisen puolesta voisin lyödä pari lanttia vetoakin.
Olettaen, et hän osaa muutakin kuin olla mr puhe- elin.
Viimeks mulla oli kilon paketti niin ei se ainakaan menny En mä tiedä, en oo koskaan kokeillut. Oon käyny vaan vetämässä pikkusen palan sillontällön.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413200::O pystytkö oikeesti vetäsemään puoli pakettia?
Mie oon ihan aloittelija vielä. Olisiko kymmenesosa mennyt äsken .
Ihan parasta .Miten te voitte syödä raakaa taikinaa :x