Oijoi, kurjaa. :hug:Migreeni ja paha olo, jatkunut jo monta päivää.
:hug:Migreeni ja paha olo, jatkunut jo monta päivää.
Huolet ovat inhottavia. Mä syön nappeja jotta pystyn nukkumaan yöt edes vähän paremmin.Meen jatkaa lehdenlukua. Rauhallista sunnuntai-iltaa kaikille.
Hyvin rauhallista on ollut. Ei edes 715517 o päässy mainituksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30396405::wave:
Nyt kotona taas. Mitäs täällä, onko ollut häröilyy?
Sun pitää oppia rakastamaan työntekoa. Siten, että voisit istua ja katsoa sitä vaikka koko päivän.Trampoliini on kasassa. Istuin sohvalla ja hohhoilin aikani että tuokin pitää purkaa. Huh huh, mahaankin pistelee kun siivosin jo etupihan.. Uuh, on se jaksettava. Kömmin sohvasta vatsaa pidellen.. Aih oih...
Mies katsoo tylsänä minua ja sanoo. Istu alas, minä puran. Kuulin sen mutisevan mennessä että mitähän tästä vielä tulee kun päästään edes puoleen väliin tuota raskautta...
No, nyt se on tehty. Eikä mennyt kauaa, helppo homma (näkyi olevan).
Ihan saa herra itseään syyttää siun olotilasta :kieh:Trampoliini on kasassa. Istuin sohvalla ja hohhoilin aikani että tuokin pitää purkaa. Huh huh, mahaankin pistelee kun siivosin jo etupihan.. Uuh, on se jaksettava. Kömmin sohvasta vatsaa pidellen.. Aih oih...
Mies katsoo tylsänä minua ja sanoo. Istu alas, minä puran. Kuulin sen mutisevan mennessä että mitähän tästä vielä tulee kun päästään edes puoleen väliin tuota raskautta...
No, nyt se on tehty. Eikä mennyt kauaa, helppo homma (näkyi olevan).
Mitä myyt?Hitsin kirpparijutut...mää en jaksais ruveta hinnottelee...jos laittas vaan kaikki yhteen laatikkoon ja siihen et kaikki euron
Joo, mutta vain puoliksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396642:Ihan saa herra itseään syyttää siun olotilasta :kieh:
Vetoan mielenterveysongelmiin. Olen syyntakeeton..Joo, mutta vain puoliksi.
ItteeniMitä myyt?
Ei kärsisi sitten ukon valittaa jos joutuu puolet pihahommista tekemään :kieh:Joo, mutta vain puoliksi.
Itteeni
No jotain pikkusälää ja vaatetta laukkui joita ei käytä,talvikampetta ym.Sit meijä äit laittaa kans jotain,nekin pitäs sit hakee.
Vetoan mielenterveysongelmiin. Olen syyntakeeton..
No aivan! Mä en yhtään ajatellut tätä noin! Tosin eilen sovittiin että mister tekee kylppärirempan ja minä siivoan pihat.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396667:Ei kärsisi sitten ukon valittaa jos joutuu puolet pihahommista tekemään :kieh: