The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heippa ketjuun ja mukavaa sunnuntaita.
Hopeatoffeelle halaus.
Täällä on satanut lunta. :) Maa on valkea,mutta eiköhän ne kohta sula pois.
 
IhQ
HopeaToffeelle :hug: inhottavaa tommonen.

Selvisin kirppiskeikasta, hirvee ilma kyllä. Lunta tuli ihan vaakatasossa ja liukasta on ku..missäkin.

Kiva ku netistä näkee myynnin, onko mitä menny. Pitäis vaan muistaa/jaksaa/viitsiä käydä tässä parin päivän välein siivoilemassa se paikka..
 
Trampoliini on kasassa. Istuin sohvalla ja hohhoilin aikani että tuokin pitää purkaa. Huh huh, mahaankin pistelee kun siivosin jo etupihan.. Uuh, on se jaksettava. Kömmin sohvasta vatsaa pidellen.. Aih oih...

Mies katsoo tylsänä minua ja sanoo. Istu alas, minä puran. Kuulin sen mutisevan mennessä että mitähän tästä vielä tulee kun päästään edes puoleen väliin tuota raskautta...

No, nyt se on tehty. Eikä mennyt kauaa, helppo homma (näkyi olevan).
 
Trampoliini on kasassa. Istuin sohvalla ja hohhoilin aikani että tuokin pitää purkaa. Huh huh, mahaankin pistelee kun siivosin jo etupihan.. Uuh, on se jaksettava. Kömmin sohvasta vatsaa pidellen.. Aih oih...

Mies katsoo tylsänä minua ja sanoo. Istu alas, minä puran. Kuulin sen mutisevan mennessä että mitähän tästä vielä tulee kun päästään edes puoleen väliin tuota raskautta...

No, nyt se on tehty. Eikä mennyt kauaa, helppo homma (näkyi olevan).
Sun pitää oppia rakastamaan työntekoa. Siten, että voisit istua ja katsoa sitä vaikka koko päivän.
 
Trampoliini on kasassa. Istuin sohvalla ja hohhoilin aikani että tuokin pitää purkaa. Huh huh, mahaankin pistelee kun siivosin jo etupihan.. Uuh, on se jaksettava. Kömmin sohvasta vatsaa pidellen.. Aih oih...

Mies katsoo tylsänä minua ja sanoo. Istu alas, minä puran. Kuulin sen mutisevan mennessä että mitähän tästä vielä tulee kun päästään edes puoleen väliin tuota raskautta...

No, nyt se on tehty. Eikä mennyt kauaa, helppo homma (näkyi olevan).
Ihan saa herra itseään syyttää siun olotilasta :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396667:
Ei kärsisi sitten ukon valittaa jos joutuu puolet pihahommista tekemään :kieh:
No aivan! Mä en yhtään ajatellut tätä noin! Tosin eilen sovittiin että mister tekee kylppärirempan ja minä siivoan pihat.

Mut joka vanhoja muistaa.... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä