Oikeestaan ei. Sehän on vaan terveyden merkki jos se tulee.Voiko krapulaan kuolla? Ja voisko se tapahtua pikimmiten nii loppuis tää kärsimys :snotty:
Oikeestaan ei. Sehän on vaan terveyden merkki jos se tulee.Voiko krapulaan kuolla? Ja voisko se tapahtua pikimmiten nii loppuis tää kärsimys :snotty:
En oo minäkään. Mä olen hörppinyt limua ja maannut sängyssä.Mää en oo koskaan oikein pystyny ottaan krapularyyppyä. Mikä onkin varmaan pelastanu mut alkoholismilta
Krapulan parantaminen ryypyllä onkin yhtä tarkkaa touhua kuin ripulin parantelu pieraisemalla.En oo minäkään. Mä olen hörppinyt limua ja maannut sängyssä.
Jaaha.. :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396869:Ei mitään krapularyyppyjä. Krapulat kuuluu kärsiä täysimittaisina :vampire:.
Eli kärsi nyt kun kivaakin oli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396869:Ei mitään krapularyyppyjä. Krapulat kuuluu kärsiä täysimittaisina :vampire:.
Tämä tämänkertainen onkin ihan erityisen mittava. Örgh.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396869:Ei mitään krapularyyppyjä. Krapulat kuuluu kärsiä täysimittaisina :vampire:.
:wave:Iltaa! :wave: Miten menee?
Ai sellainen missä ateistikin saattaa alkaa hokemaan voi luoja, voi luoja, voi luoja .Tämä tämänkertainen onkin ihan erityisen mittava. Örgh.
No hyi :xAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396884::wave:
Mussutan pannukakkua vadelmahillolla ja kermavaahdolla .
Ruoalle ei sanota hyi :stick:No hyi :x
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.Voishan ne romut hinnotella siellä kirpallakin,niinhän mä teenkin,heitän kamat kassiin ja sit siellä heittelen hintoja samalla kun pistän hyllyyn.Hittoako mä sitäkin stressaan,pienet hinnat ja jos ei mee niin sit roskiin.Juu,näin mää teen.
Ei pannukakku ja hillo oo ruokaa, vaan pilalle menneitä lettuja ja marjoja :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396925:Ruoalle ei sanota hyi :stick:
Mutta kun mie olin laiska enkä jaksanut alkaa lätyn paistoon :ashamed:.Ei pannukakku ja hillo oo ruokaa, vaan pilalle menneitä lettuja ja marjoja :kieh:
Just niin,eikä mulla muuta olekaan kun aikaa.Tosin nyt jo ahdistaa et viikko enää ja sit taas töihinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396928:Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
Elä nyt sitä vielä ajattele vaan nauti lomasta :hug:. Menee muuten pilalle loppu loma.Just niin,eikä mulla muta olekaan kun aikaa.Tosin nyt jo ahdistaa et viikko enää ja sit taas töihin
:hug:Just niin,eikä mulla muuta olekaan kun aikaa.Tosin nyt jo ahdistaa et viikko enää ja sit taas töihin
No kai sitä sit jotain,ainakin ke on se kampaaja,saa pari tuntia hemmottelua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30396977:Elä nyt sitä vielä ajattele vaan nauti lomasta :hug:. Menee muuten pilalle loppu loma.
Ja siitä suuntaat sitten rimpsalle. Otat ja repäset ja varaat hotellihuoneen jostain kivasta kaupungista. Käyt syömässä hyvin ja menet katselemaan paikallista yöelämää.No kai sitä sit jotain,ainakin ke on se kampaaja,saa pari tuntia hemmottelua.