Haet sit jotain hyvää?Ei oikeestaan väsytä mut jotenki nuutunut olo.
Tai oikeemmin väsyttää muttei nukuta
Haet sit jotain hyvää?Ei oikeestaan väsytä mut jotenki nuutunut olo.
Tai oikeemmin väsyttää muttei nukuta
Elämässä kandeis olla kaveri kahden miehen kanssa. Nukkumasan ja Joulupukin.Nukuin reilun parin tunnin päikkärit, nuokuin koko illan zombiena ja nyt kun pitäs nukkua ei tuu hevonvittua tästä hommasta
Ei kannata juoda jos on syönyt liian vähän.Mä en oo syönyt tänää oikeen mitäään.kupin teetä ja pari leipää,yhen pasteijan.Ja muutma lasi maitoo.Ilmakos vähän heikottaa ja nyt sit tsihiä niin ei taida auttaa asiaa.
:attn: oma kokki tänne kiitos :attn:
Pitää juoda vettä tarpeeksi.Mä tajusin etten oo juonut tänään mitään, paitsi kupin kahvia ja yhden tsihin. Ihmekös kun tuntuis olevan vähän jano :ashamed:
Etsin pitkään tätä. Löysin.Olen toistaiseksi hengissä.
Elämässäni on kyl toisinaan mennyt paremminkin.
Mä oikeesti tartten vaimon. Tai ainaskin jonkun joka pitää mut kurissa ja jota mä saan pitää hyvänä.
Muuten mä vain ryyppään enkä tee mitn fiksua.
Niin pitää, mutta joskus unohdan kun ei mulle tuu janontunnetta kovin helposti.Pitää juoda vettä tarpeeksi.
Yritä muistaa juoda vaikka ei janota.Niin pitää, mutta joskus unohdan kun ei mulle tuu janontunnetta kovin helposti.
Ei yhestä nyt mikään huono olo tuu silleen ja kun lipitän sitä hitaasti,korkeintaan uni tulee jos tulee.Ei kannata juoda jos on syönyt liian vähän.
Yksi ei haittaa. Ajattelin jos enemmän juot.Ei yhestä nyt mikään huono olo tuu silleen ja kun lipitän sitä hitaasti,korkeintaan uni tulee jos tulee.
Onko toi se fiskarssin perhekirves millä ajetaan perhe lumihankeen jouluna?Tää on aika sievä
Mä en välitä siitä.Rekkakuskit jäällä.
Mie oon jäänyt koukkuun tuohon sarjaan
Voipi noin sanoa. Saattaa olla tottakin.Etsin pitkään tätä. Löysin.
Et tartte vaimoa - tarttet selkärangan. Kukaan sua (luultavasti) ei pysty pitään kurissa jos et itse sitä tee.
Ihan hyvällä sanoin tään.
Muiden perheistä en tiedä, mutta ainakaan mä en olis kyllä kovin pelottavan näköinen tollanen pinkki kirves kourassa kiukkusena. Kyllä siinä niin kävis, että se perhe naurais mut sinne lumihankeen.Onko toi se fiskarssin perhekirves millä ajetaan perhe lumihankeen jouluna?
En mäkään ennen.Mä en välitä siitä.
Niin mä normaalisti yritänkin, mutta tänään unohdin ihan tyystin :ashamed:Yritä muistaa juoda vaikka ei janota.
Pitkän kaulan luulis hiukan hankaloittavan pusutouhuja?Miepä sainki tänään pusuja :heart:
Ei hankaloita, ko kaveri on lähes samalla korkeudellaPitkän kaulan luulis hiukan hankaloittavan pusutouhuja?
Juu,puolikkaalta taisit saada pikkusia pusujaMiepä sainki tänään pusuja :heart:
Aww aww!Juu,puolikkaalta taisit saada pikkusia pusuja
mut jos sait isoja pusuja eräältä tietyltä niin AWWWW!