Sama vika. Söin banaanin ja join kupin teetä. Nyt odotan millon se potkii takaisin..Hitto, oksettaa ja pitäs saada syötyä jotakin.
:hug:Sama vika. Söin banaanin ja join kupin teetä. Nyt odotan millon se potkii takaisin..
No, kolmeen kuukauteen, mutta syy on hyvin erilaine..:hug:
Mä en ole kolmeen päivään pystynyt syömään normaalisti.
Mies jätti mut.No, kolmeen kuukauteen, mutta syy on hyvin erilaine..
Itseasiassa en edes oo kärryillä mikä suru sulla on?
Niin menee. Luulen että tosi pitkä aika. On niin tyhjä olo. Kuin sydän olis viety pois.Siinä menee hyvä tovi ennenkuin pääsee jaloilleen. Mutta sekin päivä tulee kyllä! :hug:
Olen syönyt jotakin. En ole ihan syömättä ollut.Mutta sitä odotellessa pitää syödä vähän edes.
:hug:Mies jätti mut.
oot jossain toisella planeetalla kun ei täällä vaan...tummia pilviä ja tuulee pirusteUlkona paistaa aurinko :O
Ai sitä on lakritsin makuisenakin.Huomentaaaaa!
lakritsi teetä
ja pian saan kaverin kylään
Sama täällä, yölläkin ajattelin et on kyl ihme, jos tuosta kempuralta ei kaadu ainutkaan puu.oot jossain toisella planeetalla kun ei täällä vaan...tummia pilviä ja tuulee piruste
Sama täällä. :OUlkona paistaa aurinko :O
oot jossain toisella planeetalla kun ei täällä vaan...tummia pilviä ja tuulee piruste
Kiva et sä oot mun kanssa täällä vieraalla planeetallaSama täällä. :O
Juu. En kyllä meijä kaupois oo huomannu et olis mut big citystä ostin. Voihan täälläkin olla mut en oo vaan huomannut jos on.Ai sitä on lakritsin makuisenakin.