Puhutko musta? T. mies1Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30382593:Mutta!!!!!
On tuo mun tapailemani mies niiiiin :heart: Soitteli äskettäin ja odottaa meidän viikonloppua vähintäänkin yhtä paljon mitä minäkin. Voin kertoa, et oon saamassa palasen taivasta
etkai sää oikeesti usko niitä olkiukon vintiesel-rintalihasjuttujaMiksi et ole kirjautuneena jos olet mies1? Voit sitten privana lähetellä tietojasi. Ei meidän kaikkien tarvi tietää täällä.
En nyt ihan totena ota. Kunhan sanoin.etkai sää oikeesti usko niitä olkiukon vintiesel-rintalihasjuttuja
eikä ole edes viikonloppu.Kumma päivä palstalla,
hollilat, mieskökköset ykköset vai mitkä lie ja mitähän vielä muuta
Uskaltaako tänne edes viikonloppuna kurkkia, kun meno jo tiistaina tämmöstä?eikä ole edes viikonloppu.
No, palstan parin viime päivän tolloudet ovat peräisin useaa harmaata nikkiä käyttävältä henkilöltä jolla on lääkkeet loppu.Ei uskalla, ties mitä täällä tapahtuu Halloween /pyhäinmiestenpäivänä
Nukkumaan jos kovasti väsyttää.Meniskä nukkumaan vai mitä häh?
Tekis mieli jotain hyvää,
mut ei jaksa ajella apsille turhan takia...
Niinpä..Nyt ei sit enää nukuta prkl
Tedän tunteen.Nyt ei sit enää nukuta prkl
Ei oikeestaan väsytä mut jotenki nuutunut olo.Nukkumaan jos kovasti väsyttää.
Nukuin reilun parin tunnin päikkärit, nuokuin koko illan zombiena ja nyt kun pitäs nukkua ei tuu hevonvittua tästä hommastaTedän tunteen.
Koko päivän olen ollut kun nukkuneen rukous, mutta nyt kun uniajan kuuluisi alkaa, niin Nukkumasa on taas karkuteillä.