no meeppä tiiä, siellä jauhetaan jotain mystistä pashaa josta ei ota mitään tolkkuaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30381950:Jestas, tuo tunnistus ketju alkaa käydä hauskaksi
no meeppä tiiä, siellä jauhetaan jotain mystistä pashaa josta ei ota mitään tolkkuaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30381950:Jestas, tuo tunnistus ketju alkaa käydä hauskaksi
Sepä seno meeppä tiiä, siellä jauhetaan jotain mystistä pashaa josta ei ota mitään tolkkua
No kyl paskanjauhannassakin jotain tyyliä sais olla. Huonokin tyyli on parempi kuin täydellinen tyylittömyys.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30381992:Sepä se
Totta turajat.No kyl paskanjauhannassakin jotain tyyliä sais olla. Huonokin tyyli on parempi kuin täydellinen tyylittömyys.
I feel you sister!! Minä istuin kätilön odotusaulassa tuntia ennen omaa aikaa..Iltaa. Surkia päivä, halit kaikille sitä tarvitseville :hug:
Huonosti alkaneen aamun jälkeen loppupäivä soljui samaa rataa. Lisäksi yritin töistä lähteä tunnin liian aikaisin. Onneksi työkaveri pysäytti ja muistutti talviajasta. Erään henkilön kello oli vielä siirtämättä :snotty:
kuinkas nyt lomalla niin tylsää on?plaah,tylsää. ja nälkä.toisko joku ruokaa...pliiiiis!
Tylsää täälläkin. Pitäs levätä mutta ei onnistu makaaminen. Olin pari tuntia sängyssä. Pää ja niska on edelleen kipeäplaah,tylsää. ja nälkä.toisko joku ruokaa...pliiiiis!
nokun tahtoo seuraa,yksin on tylsää.kuinkas nyt lomalla niin tylsää on?
Se on helpommin sanottu kuin tehty, kun ei tiedä mitä sinun passaa syödä.plaah,tylsää. ja nälkä.toisko joku ruokaa...pliiiiis!
ihan vaikka ruokaa kiitos.Se on helpommin sanottu kuin tehty, kun ei tiedä mitä sinun passaa syödä.
Mulle voisit tuoda gluteenittomana jonkun hyvän piffin ja sipulirenkaita sulatejuustoa dippinäSe on helpommin sanottu kuin tehty, kun ei tiedä mitä sinun passaa syödä.
Ööö ei :O pitääpä mennä kattoo tuo sivu.Onko teille tuttu sivu Hollilla.com ? Huomasin sattumalta, että sieltä löytyy kaikki mun viestit palstalta :O
Ei ole. Pitääpä kurkata sinne.Onko teille tuttu sivu Hollilla.com ? Huomasin sattumalta, että sieltä löytyy kaikki mun viestit palstalta :O
Musta sielä ei ollut kuin kaksi sivullista juttuja. Löysin sen avulla kyllä aivan ihanan tarinointi ketjun, et piti nostaa se etusivulleSieltä löytyy myös the ketjun viestejä ja jotain muutakin kaksplusalta. Outoa, etsin googlesta marmelaadimakeisten ohjeita ja sattumalta törmäsin tuohon hollilla sivuun ja mun nimimerkin viesteihin. Friikkiä. |O
Yli 2000 viestiä näkyy löytyvän minun nimimerkillä, joku kai seuraa tuon sivuston kautta mun viestejä. 78 sivua vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30382284:Musta sielä ei ollut kuin kaksi sivullista juttuja. Löysin sen avulla kyllä aivan ihanan tarinointi ketjun, et piti nostaa se etusivulle
Jos mie oikein ymmärsin niin, niin sinne voi lisätä keskustelusivustoja, joita haluaa seurata, näköjään voi seurata tietyn henkilön viestejä. Kokeile etusivulta käyttäjät kais kaksplus. Hae nimimerkki ja sieltä käyttäjät tai keskustelufoorumi kaksplus tai nimimerkki. Nimimerkillä löytyi.siis onko se joku stalkkeri sivusto? miks mä en löyttänyt mitään mistään.
Juu löytyy täältä, ei siinä mitään. Mutta aika friikkiä, että mun viestejä seuraa noin tarkasti ja toisen sivuston kautta. :xTosi creepyä...
Tosin löytyyhän ne kaikki viestit täältäkin nimimerkin alta.
Mut silti