The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa. Surkia päivä, halit kaikille sitä tarvitseville :hug:
Huonosti alkaneen aamun jälkeen loppupäivä soljui samaa rataa. Lisäksi yritin töistä lähteä tunnin liian aikaisin. Onneksi työkaveri pysäytti ja muistutti talviajasta. Erään henkilön kello oli vielä siirtämättä :snotty:
I feel you sister!! Minä istuin kätilön odotusaulassa tuntia ennen omaa aikaa..
 
Onko teille tuttu sivu Hollilla.com ? Huomasin sattumalta, että sieltä löytyy kaikki mun viestit palstalta :O
 
Sieltä löytyy myös the ketjun viestejä ja jotain muutakin kaksplusalta. Outoa, etsin googlesta marmelaadimakeisten ohjeita ja sattumalta törmäsin tuohon hollilla sivuun ja mun nimimerkin viesteihin. Friikkiä. |O
 
Sieltä löytyy myös the ketjun viestejä ja jotain muutakin kaksplusalta. Outoa, etsin googlesta marmelaadimakeisten ohjeita ja sattumalta törmäsin tuohon hollilla sivuun ja mun nimimerkin viesteihin. Friikkiä. |O
Musta sielä ei ollut kuin kaksi sivullista juttuja. Löysin sen avulla kyllä aivan ihanan tarinointi ketjun, et piti nostaa se etusivulle :)

Vanhalla nikillä sieltä löyty kans yks ketju 2008 vuodelta :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30382284:
Musta sielä ei ollut kuin kaksi sivullista juttuja. Löysin sen avulla kyllä aivan ihanan tarinointi ketjun, et piti nostaa se etusivulle :)
Yli 2000 viestiä näkyy löytyvän minun nimimerkillä, joku kai seuraa tuon sivuston kautta mun viestejä. 78 sivua vissiin.
 
Viimeksi muokattu:
siis onko se joku stalkkeri sivusto? miks mä en löyttänyt mitään mistään.
Jos mie oikein ymmärsin niin, niin sinne voi lisätä keskustelusivustoja, joita haluaa seurata, näköjään voi seurata tietyn henkilön viestejä. Kokeile etusivulta käyttäjät kais kaksplus. Hae nimimerkki ja sieltä käyttäjät tai keskustelufoorumi kaksplus tai nimimerkki. Nimimerkillä löytyi.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä