Kuka??? Mä vai???Nii,i...ja eka läks jo nukkuu...
Ja pitäiskö mun oikeesti pyytää tota Jenniä kanssani treffeille?
Kuka??? Mä vai???Nii,i...ja eka läks jo nukkuu...
etkös sinä ihan itse jo antanut tässä vastauksen kysymykseesi. eli luultavasti se tissuttelu olisi se ongelma.miksei sitä voi kulkusillaan kulkea sillon vaikka olis suhteessakin? tissuttelu on sit jokseenkin eri asia mut saunominen ja kulkusillaan kulkeminen niin miksei niitä voi edelleen tehä vaikka olis joku eukko siinä?
eiku mies läks nukkuu. kai tästä joutais itekin kohta...ei kyl nukuta:OKuka??? Mä vai???
Ja pitäiskö mun oikeesti pyytää tota Jenniä kanssani treffeille?
no pitääkö tissutella? kuuluuko se sulla tapoihin?etkös sinä ihan itse jo antanut tässä vastauksen kysymykseesi. eli luultavasti se tissuttelu olisi se ongelma.
Mä oikeesti seison kaikkien sanojeni takana. Mä olen se pstkessu jonka elinikä lasketaan sekuneissa. Olen saatanan rohkea, röyhkeä, kovis ja pehmo.eiku mies läks nukkuu. kai tästä joutais itekin kohta...ei kyl nukuta:O
Nii,i pitäskö? kova puhumaan mut entäs teot...
no kysy siltä älä multa! en minä voi tietää lähteekö vai ei,mikään ennustaja eukko ole.Mä oikeesti seison kaikkien sanojeni takana. Mä olen se pstkessu jonka elinikä lasketaan sekuneissa. Olen saatanan rohkea, röyhkeä, kovis ja pehmo.
Luuletteko, et Jenni lähtisi kanssani treffeille jos sopivan tuhmasti mut kiltisti asiaa kysyisin?
Sinä silti tiedät enemmän naisten sielunelämästä kuin minä.no kysy siltä älä multa! en minä voi tietää lähteekö vai ei,mikään ennustaja eukko ole.
no en menis vannomaanSinä silti tiedät enemmän naisten sielunelämästä kuin minä.
Viina on mulle niin vanha kaveri, että hän ei puhu puolestani. Kuten sanoin, niin mä seison kaikkien sanojeni takana, jopa niiden jotka on tullu lausuttua neljän promillen kännissä enkä ole ainakaan kolmeen vuorokauteen heikommassa hapessa ollutkaan.no en menis vannomaan
mä en tiedä edes minkä ikänen se on...sullehan ei nuoret kelvannut. mutta jos se nyt on sun ikähaarukkaan sopiva niin kaipa itse tiedät kysytkö vai et. kukaan meistä ei sitä päätöstä sulle tee suuntaan tai toiseen.
ja haluutko oikeesti kysyä vai onko se nyt alkomahooli joka saa sut tälläsiä ajattelemmaan? jos vastaat ekan niin...
En oo simahtanut. Öitä :wave:No kaipa määkin sit meen ku kaikki jo simahti.
Öitä!
Ei mitenkään.Miten sitä sais unta?
Jaa. Ketuttaa nää unettomuudet. Joskus se iskee. Olis ees seuraa.Ei mitenkään.